search
Nagrody
tape

Telekamery

1 nominacja


Ostatnie aktywności

tadeusz70 tadeusz70 dodał obsadę do Tides of Barnegat, The
tadeusz70 tadeusz70 dodał gatunek do Tides of Barnegat, The
tadeusz70 tadeusz70 dodał dane ogólne do Tides of Barnegat, The
tadeusz70 tadeusz70 uzupełnił www o sobie w April Bowlby
tadeusz70 tadeusz70 uzupełnił obsadę w Terminator
Andrzej Młynarczyk
źródło: AKPA

Andrzej Młynarczyk

aktor

dodaj informacje o osobie

Zaloguj się, by dodać informację o osobie.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK

dodaj do swojego filmozbioru

Zaloguj się, by dodać osobę do filmozbioru.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK
Data urodzenia: 08 marca 1980
Ocena talentu
Ocena 42/5 4.44 / 5
Ocena wyglądu
Ocena 42/5 4.59 / 5
Oceń talent  
Oceń wygląd  

Współautorami tej strony są użytkownicy:

smgf

Opinie (17)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~jamnu 2014-07-22 (21:44) 8 dni 11 godzin i 38 minut temu

Wszystkie te opisy dotycza roli , ktora on gra. A jaki jest prywatnie nie wiadomo!!

odpowiedz

11
2
~madzia 2009-04-15 (00:08) 5 lat 3 miesiące 16 dni 9 godzin i 14 minut temu

Takiego faceta ze świecą szukac:D
Andrzej jest jednym z najprzystojniejszych i bardzo utalenwanych aktorow Polskiego kina

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

6
0
~Kf 2013-12-16 (18:17) 7 miesięcy 14 dni 15 godzin i 5 minut temu

To bardzo dobry aktor, i wgl facet. Bardzo go lubie choc jstm tez facetem, podoba mi sie jego styl bycia, osobowośc. Pozdrawiam

odpowiedz

11
0
~iii 2013-07-26 (15:35) 1 rok 4 dni 17 godzin i 47 minut temu

Fajny facet i aktor. Szkoda, że tak mąło rół dla niego.

odpowiedz

13
2
~Ona83 2012-02-24 (23:41) 2 lata 5 miesięcy 6 dni 9 godzin i 41 minut temu

A jednak ideały istnieją ...

odpowiedz

10
2
~Dorka 2012-02-24 (23:38) 2 lata 5 miesięcy 6 dni 9 godzin i 44 minuty temu

...idealny...

odpowiedz

2
13
~Zocha123@wp.pl 2011-12-30 (11:14) 2 lata 7 miesięcy 22 godziny i 8 minut temu

gniot i buc

odpowiedz

8
1
~barba 2010-11-27 (19:35) 3 lata 8 miesięcy 3 dni 13 godzin i 47 minut temu

Andrzej świetny
Dawno nie było młodego aktora tak przystojnego, z taką aurą i utalentowanego. Jest bardzo przystojny, a jednocześnie ciepły, męski, skromny, radzący sobie w każdej sytuacji. Żeby tylko reżyserzy wykorzystali go, bo w M jak Miłość postać Tomka nie jest najlepiej napisana. Chcemy oglądać Andrzeja w innych rolach - też mocnych facetów i kochanków.

odpowiedz

8
0
~iwona 2010-07-04 (21:05) 4 lata 26 dni 12 godzin i 17 minut temu

b przystojny facet inteligientny ma talent

odpowiedz

9
1
~elka 2010-02-26 (19:21) 4 lata 5 miesięcy 4 dni 14 godzin i 1 minutę temu

Leonardo di Caprio nie sięga mu do pięt
cieszę się,że mamy takich przystojnych aktorów.Serdecznie pozdrawiam wszystkich fanów Andrzeja

odpowiedz

10
0
~Muminek 2010-02-20 (17:12) 4 lata 5 miesięcy 10 dni 16 godzin i 10 minut temu

Znakomity
Aktor z klasą , powściąliwy, taktowny,znakomicie gra i jest arcysympatyczny.Mało Takich.

odpowiedz

6
1
~Piotr 2010-01-03 (20:10) 4 lata 6 miesięcy 27 dni 13 godzin i 12 minut temu

opinia
Andrzej jest zdolnym,przystojnym i dobrym aktorem.Andrzej,tak trzymaj. chrzestny

odpowiedz

5
11
~wywalić do 2009-11-20 (19:35) 4 lata 8 miesięcy 10 dni 13 godzin i 47 minut temu

wywalić go
Nie cierpię go jest beznadziejny przynajmniej w M jak miłość

odpowiedz

6
4
~ladybird 2009-10-03 (22:29) 4 lata 9 miesięcy 27 dni 10 godzin i 53 minuty temu

Facet doskonały.
Przystojny, utalentowany, inteligentny!!! czego chcieć więcej???

odpowiedz