search
Nagrody
tape

Telekamery

1 nominacja


Ostatnie aktywności

tadeusz70 tadeusz70 uzupełnił profesję w Kristen Miller
tadeusz70 tadeusz70 uzupełnił dane ogólne w Kristen Miller
tadeusz70 tadeusz70 uzupełnił www o sobie w Kristen Miller
tadeusz70 tadeusz70 dodał profesję do Meghan Ory
tadeusz70 tadeusz70 dodał dane ogólne do Meghan Ory
tadeusz70 tadeusz70 dodał www o sobie do Meghan Ory
tadeusz70 tadeusz70 dodał profesję do Rileah Vanderbilt
tadeusz70 tadeusz70 dodał dane ogólne do Rileah Vanderbilt
Andrzej Młynarczyk
źródło: AKPA

Andrzej Młynarczyk

aktor

dodaj informacje o osobie

Zaloguj się, by dodać informację o osobie.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK

dodaj do swojego filmozbioru

Zaloguj się, by dodać osobę do filmozbioru.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK
Data urodzenia: 08 marca 1980
Ocena talentu
Ocena 42/5 4.44 / 5
Ocena wyglądu
Ocena 42/5 4.59 / 5
Oceń talent  
Oceń wygląd  

Współautorami tej strony są użytkownicy:

smgf

Opinie (18)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~qqq 2014-08-19 (13:08) 1 dzień 1 godzinę i 32 minuty temu

Super facet, ma w sobie to coś.

odpowiedz

0
0
~jamnu 2014-07-22 (21:44) 28 dni 16 godzin i 56 minut temu

Wszystkie te opisy dotycza roli , ktora on gra. A jaki jest prywatnie nie wiadomo!!

odpowiedz

11
2
~madzia 2009-04-15 (00:08) 5 lat 4 miesiące 5 dni 14 godzin i 32 minuty temu

Takiego faceta ze świecą szukac:D
Andrzej jest jednym z najprzystojniejszych i bardzo utalenwanych aktorow Polskiego kina

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

6
0
~Kf 2013-12-16 (18:17) 8 miesięcy 3 dni 20 godzin i 23 minuty temu

To bardzo dobry aktor, i wgl facet. Bardzo go lubie choc jstm tez facetem, podoba mi sie jego styl bycia, osobowośc. Pozdrawiam

odpowiedz

11
0
~iii 2013-07-26 (15:35) 1 rok 24 dni 23 godziny i 5 minut temu

Fajny facet i aktor. Szkoda, że tak mąło rół dla niego.

odpowiedz

13
2
~Ona83 2012-02-24 (23:41) 2 lata 5 miesięcy 26 dni 14 godzin i 59 minut temu

A jednak ideały istnieją ...

odpowiedz

10
2
~Dorka 2012-02-24 (23:38) 2 lata 5 miesięcy 26 dni 15 godzin i 2 minuty temu

...idealny...

odpowiedz

2
13
~Zocha123@wp.pl 2011-12-30 (11:14) 2 lata 7 miesięcy 21 dni 3 godziny i 26 minut temu

gniot i buc

odpowiedz

8
1
~barba 2010-11-27 (19:35) 3 lata 8 miesięcy 23 dni 19 godzin i 5 minut temu

Andrzej świetny
Dawno nie było młodego aktora tak przystojnego, z taką aurą i utalentowanego. Jest bardzo przystojny, a jednocześnie ciepły, męski, skromny, radzący sobie w każdej sytuacji. Żeby tylko reżyserzy wykorzystali go, bo w M jak Miłość postać Tomka nie jest najlepiej napisana. Chcemy oglądać Andrzeja w innych rolach - też mocnych facetów i kochanków.

odpowiedz

8
0
~iwona 2010-07-04 (21:05) 4 lata 1 miesiąc 15 dni 17 godzin i 35 minut temu

b przystojny facet inteligientny ma talent

odpowiedz

9
1
~elka 2010-02-26 (19:21) 4 lata 5 miesięcy 24 dni 19 godzin i 19 minut temu

Leonardo di Caprio nie sięga mu do pięt
cieszę się,że mamy takich przystojnych aktorów.Serdecznie pozdrawiam wszystkich fanów Andrzeja

odpowiedz

10
0
~Muminek 2010-02-20 (17:12) 4 lata 5 miesięcy 30 dni 21 godzin i 28 minut temu

Znakomity
Aktor z klasą , powściąliwy, taktowny,znakomicie gra i jest arcysympatyczny.Mało Takich.

odpowiedz

6
1
~Piotr 2010-01-03 (20:10) 4 lata 7 miesięcy 16 dni 18 godzin i 30 minut temu

opinia
Andrzej jest zdolnym,przystojnym i dobrym aktorem.Andrzej,tak trzymaj. chrzestny

odpowiedz

5
11
~wywalić do 2009-11-20 (19:35) 4 lata 8 miesięcy 30 dni 19 godzin i 5 minut temu

wywalić go
Nie cierpię go jest beznadziejny przynajmniej w M jak miłość

odpowiedz

6
4
~ladybird 2009-10-03 (22:29) 4 lata 10 miesięcy 16 dni 16 godzin i 11 minut temu

Facet doskonały.
Przystojny, utalentowany, inteligentny!!! czego chcieć więcej???

odpowiedz