search
WSZYSTKO
tape

Ostatnie aktywności

Maciej Musiał
źródło: AFP

Maciej Musiał

aktor

dodaj informacje o osobie

Zaloguj się, by dodać informację o osobie.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK

dodaj do swojego filmozbioru

Zaloguj się, by dodać osobę do filmozbioru.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK
Data urodzenia: 11 lutego 1995
Ocena talentu
Ocena 4/5 4.01 / 5
Ocena wyglądu
Ocena 41/5 4.15 / 5
Oceń talent  
Oceń wygląd  

Aktor filmowy, dubbingowy i teatralny, a także prezenter telewizyjny. Pierwszy raz wystąpił w wieku sześciu lat. Znany m.in. z seriali „Ojciec Mateusz”, „Rodzinka.pl” i „Hotel pod żyrafą i nosorożcem”.


Współautorami tej strony są użytkownicy:

jamal Gburek

Opinie (123)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

1
9
ola34340 2013-08-30 (10:48) 7 miesięcy 20 dni 23 godziny i 36 minut temu

MACIEK MUSIAŁ jest pięknym i przystojnym chłopakiem. On mi sie podoba. Nie znam osoby by nie lubiała MAĆKA MUSIAŁA :*

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

1
1
~lusi 2014-02-13 (07:26) 2 miesiące 7 dni 2 godziny i 58 minut temu

duża głowa krótkie nóżki, wogóle jakiś mały jak na faceta ble a mi się nie podoba

odpowiedz

7
4
~ap 2013-04-13 (21:52) 1 rok 6 dni 12 godzin i 32 minuty temu

litości aktor raczej wykonawca jak skończy szkołe teatralna do będzie aktor teraz to celebryta grajacy

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

14
6
~jolenta1 2012-12-11 (15:02) 1 rok 4 miesiące 8 dni 19 godzin i 22 minuty temu

palma gówniarzowi już odbiła

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

1
0
~Moniczka 2013-08-05 (10:41) 8 miesięcy 14 dni 23 godziny i 43 minuty temu

Kc. <3

odpowiedz

3
1
~ja 2010-01-16 (18:47) 4 lata 3 miesiące 3 dni 15 godzin i 37 minut temu

chłopak
Jesteś bardzo ładny i chciałabym cię leiej poznać

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

0
0
~Tomasz Jacyków 2013-05-08 (20:37) 11 miesięcy 11 dni 13 godzin i 47 minut temu

mochwa

odpowiedz

1
0
~t 2013-05-08 (20:35) 11 miesięcy 11 dni 13 godzin i 49 minut temu

mochwo

odpowiedz

4
16
~ola 2012-09-24 (16:14) 1 rok 6 miesięcy 26 dni 18 godzin i 10 minut temu

Maciej jest zajebisty

odpowiedz

4
14
~Amelka 2012-09-17 (16:38) 1 rok 7 miesięcy 2 dni 17 godzin i 46 minut temu

fajny jesteś

odpowiedz

2
4
missery 2012-04-04 (14:46) 2 lata 15 dni 19 godzin i 38 minut temu

test

odpowiedz

3
22
~koko 2012-03-24 (08:44) 2 lata 27 dni 1 godzinę i 40 minut temu

lol on super gra

odpowiedz

4
8
~Kasia. 2012-02-11 (14:48) 2 lata 2 miesiące 8 dni 19 godzin i 36 minut temu

Widze tu zazdrosnych ludzi.. Jak można oceniać kogoś kogo zna sie tyko z tv.. Hm? Jak możesz pisać,ze ma tye tapety,że wygląda świetnie? Kurcze nie widzice go na codzień to skąd macie to wiedzieć! Do szkoły przecież się nie pudruje i wygląda Mega'śnie!

odpowiedz

4
22
zula12zula 2012-02-07 (11:54) 2 lata 2 miesiące 12 dni 22 godziny i 30 minut temu

maciek jest sweet. ;)

odpowiedz

7
6
~sandra.jachimczyk 2012-01-27 (19:30) 2 lata 2 miesiące 23 dni 14 godzin i 54 minuty temu

jej ! Co wy się tak rzuciłyście na niego ? Okej. Jest całkiem przystojny , fajny . Ale nie tylko na wygląd się patrzy , ale też na charakter i osobowośc :* POZDRAWIAM :)

odpowiedz

3
17
~sylwia 2012-01-26 (21:27) 2 lata 2 miesiące 24 dni 12 godzin i 57 minut temu

kocham cię

odpowiedz

3
18
~Izka 2012-01-22 (12:07) 2 lata 2 miesiące 28 dni 22 godziny i 17 minut temu

Jesteś zajebisty. :) Podasz gg ? Pliska

odpowiedz

13
4
~ola 2012-01-18 (19:43) 2 lata 3 miesiące 1 dzień 14 godzin i 41 minut temu

po pierwsze myslicie że on tak wyglada ale pod tym pudrem i fluidem

odpowiedz

2
19
~Adzia 123 2012-01-17 (20:04) 2 lata 3 miesiące 2 dni 14 godzin i 20 minut temu

Lubię maćka i jest on przystojnymfacetem i bym chciała jego numer gg

odpowiedz

1
9
~Wiciak.k.c 2012-01-11 (14:25) 2 lata 3 miesiące 8 dni 19 godzin i 59 minut temu

Moja kuzynka go lubi wiec powiem wam co go kreci itp: -lubi popeya -nie ma dziewczyny -podoba mu się(z aktorek) Anna Brzybylska -będzie grał w filmie "Krew z krwi" -kieszonkowe miesięcznie 200zł

odpowiedz