search
WSZYSTKO
tape

Ostatnie aktywności

Frania Frania uzupełnił kamień milowy w Liza Chasin
Frania Frania uzupełnił filmografię w Liza Chasin
Frania Frania uzupełnił profesję w Charmaine Fuller
Frania Frania uzupełnił dane ogólne w Charmaine Fuller
Frania Frania uzupełnił filmografię w Charmaine Fuller
Frania Frania dodał obsadę do Imaginaerum
Frania Frania dodał ciekawostki do Imaginaerum
Maciej Musiał
źródło: AFP

Maciej Musiał

aktor

dodaj informacje o osobie

Zaloguj się, by dodać informację o osobie.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK

dodaj do swojego filmozbioru

Zaloguj się, by dodać osobę do filmozbioru.
Jeśli nie masz jeszcze konta - załóż je.


OK
Data urodzenia: 11 lutego 1995
Ocena talentu
Ocena 4/5 4.01 / 5
Ocena wyglądu
Ocena 41/5 4.15 / 5
Oceń talent  
Oceń wygląd  

Aktor filmowy, dubbingowy i teatralny, a także prezenter telewizyjny. Pierwszy raz wystąpił w wieku sześciu lat. Znany m.in. z seriali „Ojciec Mateusz”, „Rodzinka.pl” i „Hotel pod żyrafą i nosorożcem”.


Współautorami tej strony są użytkownicy:

jamal Gburek

Opinie (132)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
1
~lala 2015-01-12 (12:22) 3 miesiące 23 dni 5 godzin i 55 minut temu

...wyjatkowe beztalencie - "konferansjer" ---ha.ha,ha - chyba to jakis przekręt - ktoś dostaje niemałą kasę, za zatrudnianie nieuków

odpowiedz

0
0
~"Skoprio' 2015-01-12 (12:18) 3 miesiące 23 dni 5 godzin i 59 minut temu

...jaki aktor, prezenter - ledwie mature zdał...dziecko-któremu dzieki mamusi udało sie / ktoś za to chyba bierze dużą kasę, że wkreca go na "konferansjera" - toc on samodzielnie słowa nie wyduka. ZENADA - w tych Show jest całkowicie zbędny / Kto za to dostał do "Łapy"a gdzie casting - tylu jest zdolnych ludzi-dzieci - za co nas tak doja z abonamentu??? - NIE PLACIC

odpowiedz

1
0
~kk 2015-01-08 (15:48) 3 miesiące 27 dni 2 godziny i 29 minut temu

Ja pierdykam,on nie ma zadnego wyksztalcenia i jest aktorem a ja nie mam prawa jazdy i jestem kierowca ?

odpowiedz

14
4
~ap 2013-04-13 (21:52) 2 lata 21 dni 20 godzin i 25 minut temu

litości aktor raczej wykonawca jak skończy szkołe teatralna do będzie aktor teraz to celebryta grajacy

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

1
0
~A 2015-01-08 (08:56) 3 miesiące 27 dni 9 godzin i 21 minut temu

CO? co on musiał?

odpowiedz

0
0
~do fanek 2014-08-06 (08:53) 8 miesięcy 29 dni 9 godzin i 24 minuty temu

ten omc aktor ma swojego kochanka

odpowiedz

0
1
~januszek 2014-08-05 (21:50) 8 miesięcy 29 dni 20 godzin i 27 minut temu

maciej musiał podaj swój numer telefonu...

odpowiedz

0
0
~kasia 2014-08-02 (17:12) 9 miesięcy 3 dni 1 godzinę i 5 minut temu

numer tel macka musiala

odpowiedz

1
1
~kariera imponująca 2014-05-20 (06:48) 11 miesięcy 15 dni 11 godzin i 29 minut temu

a gdzie nominacje do Oscara?

odpowiedz

4
17
ola34340 2013-08-30 (10:48) 1 rok 8 miesięcy 5 dni 7 godzin i 29 minut temu

MACIEK MUSIAŁ jest pięknym i przystojnym chłopakiem. On mi sie podoba. Nie znam osoby by nie lubiała MAĆKA MUSIAŁA :*

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

5
2
~lusi 2014-02-13 (07:26) 1 rok 2 miesiące 22 dni 10 godzin i 51 minut temu

duża głowa krótkie nóżki, wogóle jakiś mały jak na faceta ble a mi się nie podoba

odpowiedz

21
10
~jolenta1 2012-12-11 (15:02) 2 lata 4 miesiące 24 dni 3 godziny i 15 minut temu

palma gówniarzowi już odbiła

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

1
1
~Moniczka 2013-08-05 (10:41) 1 rok 9 miesięcy 7 godzin i 36 minut temu

Kc. <3

odpowiedz

4
3
~ja 2010-01-16 (18:47) 5 lat 3 miesiące 18 dni 23 godziny i 30 minut temu

chłopak
Jesteś bardzo ładny i chciałabym cię leiej poznać

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

0
0
~Tomasz Jacyków 2013-05-08 (20:37) 1 rok 11 miesięcy 26 dni 21 godzin i 40 minut temu

mochwa

odpowiedz

1
0
~t 2013-05-08 (20:35) 1 rok 11 miesięcy 26 dni 21 godzin i 42 minuty temu

mochwo

odpowiedz

5
20
~ola 2012-09-24 (16:14) 2 lata 7 miesięcy 11 dni 2 godziny i 3 minuty temu

Maciej jest zajebisty

odpowiedz

5
17
~Amelka 2012-09-17 (16:38) 2 lata 7 miesięcy 18 dni 1 godzinę i 39 minut temu

fajny jesteś

odpowiedz

2
4
missery 2012-04-04 (14:46) 3 lata 1 miesiąc 1 dzień 3 godziny i 31 minut temu

test

odpowiedz

3
23
~koko 2012-03-24 (08:44) 3 lata 1 miesiąc 11 dni 9 godzin i 33 minuty temu

lol on super gra

odpowiedz