Trudno jednoznacznie określić, co sprawia, że dany serial staje się hitem. W większości przypadków za sukcesem stoi dobry scenariusz. Nie zawsze to jednak wystarcza. Oprócz ciekawej historii, liczą się efekty specjalne, zapierająca dech w piersiach scenografia, kostiumy oraz udział w produkcji znanych i lubianych aktorów. By jeszcze bardziej podnieść oglądalność, stacje zatrudniają sztab specjalistów od promocji. Ci dbają o to, aby o telewizyjnych seriach jak najwięcej się mówiło. W oczekiwaniu na nowe odcinki twórcy rozbudzają zainteresowanie fanów, ujawniając informacje na temat kolejnych sezonów ich ulubionych produkcji. Czasami wystarczy zamieścić na oficjalnym profilu społecznościowym jedną fotografię, by wywołać prawdziwą burzę. Chociaż wiele stacji przeznacza na promocje ogromne sumy pieniędzy, nie zawsze przekłada się to na jakość prezentowanych materiałów. Przedstawiamy największe wpadki promocyjne seriali. Sprawdźcie, czy wy też dostrzegacie te błędy. Jak można było tego nie