Ocena: 0 [0]
~LAPA
[2010-03-09 00:27]
pomyłka!?!?!
nie chodzi o to czy Avatar był albo nie był filmem genialnym, ale o to, że przewyższał Hurt Lockera, który z nim wygrał. Wydaje mi sie, że po prostu chcieli utrzeć nosa Cameronowi, który po odbieraniu statuetki za Titanica oznajmił, że jest "Królem Świata"
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~anonim
[2010-03-09 20:31]
O tak :|
oscary zeszły na psy, przykra prawda.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lucy
[2010-03-08 18:58]
do ETomi
Jak czytam taki pseudofilozoficzny bełkot ćwierćinteligenta to już wiem po co nie czytam pewnych for... Litości człowieku trochę inteligencji emocjonalnej...I definicji...
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
ETomi
[2010-03-09 09:51]
A może tak konkretniej...? Chociaż nie ma po co... i tak wystarczająco rozbawiłaś mnie zastosowaniem pojęcia inteligencji emocjonalnej do czegoś takiego jak wpisywanie postów... :DDDDDD
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~marcin
[2010-03-09 01:03]
POLITYKA
przegrał w ilosci oscarów bo hurt locker "neutralizuje" wojne na bliskim wschodzie w roli głównej z amerykanami, natomiast w avatarze najważniejsza płęta mówi o pokoju i "ucieczce od wojen"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Monia
[2010-03-08 06:55]
jestem w szoku ,,,,avatar napewno zasługuje na więcej !!!!!!!!!!!
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~mimi
[2010-03-08 07:51]
Pocahontas też zasługiwała na więcej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~adsasd
[2010-03-08 08:17]
Moim zdaniem Avatar zasługiwał tylko na oscara za zdjęcia i efekty specjalne i na nic więcej. Fakt, efekty specjalne oraz niesamowia flora i fauna Pandory sprawiają że film ogląda się przyjemnie jednak próżno doszukiwać się w nim jakiś głębszych treści. Wywalamy efekty specjalne i mamy typowe kino akcji/sci-fi z niezbyt skomplikowaną fabułą w dodatku bardzo przewidywalną opierającą się na utartych schematach. Film nie zmusza oglądającego do refleksji a jego przewidywalność nie pomaga w budowaniu napięcia. Nie mówię że jest to film zły ale nie jest to także film wybitny i nazywanie go arcydziełem jest jakimś nieporozumieniem. Mimo wszystko nie żałuję tych 20 zł wydanych na bilet świat w nim przedstawiony robi wrażenie i uważam że warto go obejrzeć.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Waldek
[2010-03-08 08:45]
...tak ale Hurt Locker tez niczym odkrywczym nie jest, temat znany i i oklepany...ze 3 minuty trwal symboliczny obraz zwiazany z "pulapka wojny" w sklepie...nie wiem ale jak wy ale film onejrzany i zapomniany...a Avatar chetnie obejrzalbym po raz drugi...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~adsasd
[2010-03-09 00:20]
Nie miałem tej przyjemności bądź też nieprzyjemności obejrzeć Hurt Locker dlatego ustosunkowałem się tylko do Avatara i tytuł artykułu. Polegając na twojej opinii mogę tylko stwierdzić że kino za oceanem zeszło już dawno na psy, nagrody zbierają filmy które posiadały gigantyczny budżet i narobiły szumu równie gigantyczną promocją a miano oscarów jako najbardziej prestiżowych nagród filmowych na świecie zdaje się być nie do końca prawdziwe :P
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~LAPA
[2010-03-09 00:30]
na pewno zasługiwał jeszcze za montaż (editing), bo tyle lat spędzone na postprodukcji, chyba jednak o czymś świadczy....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ktoś
[2010-03-08 21:09]
Kiedy poszłam do kina na avatara myślałam że to będzie coś naprawde super. film bardzo fajny ale spodziewałam sie czegoś lepszego.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mała
[2010-03-08 08:39]
AVATAR
Avatar zasługiwał na więcej. Jestem rozczarowana decyzją komisji.
Nie doceniono pracy tak wielkiego reżysera jakim jest James Cameron.
Żal mi go.
odpowiedz
pokaż 11 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~buba
[2010-03-08 09:51]
Może masz rację ale prawdziwym oskarem jest to ile ludzi pódzie do kina go oglądać i ile zarobi pieniędzy. Oskar to taka nagroda nobla - nominowanych 5-ciu a nagrodę dostaje Obama.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Gregor
[2010-03-08 10:07]
Nawet jeśli fabułą jest banalna a kilka pomysłów zostało zapożyczonych z innych produkcji, to sam film został wykonany mistrzowsko. Elementy lokalnej flory i fauny, loty między górami, po sceny walki. To było godne nominacji a nawet statuetki Oscara.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~klops
[2010-03-08 10:35]
no i za efekty dostał oskara, na nic więcej nie zasłużył
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xxx
[2010-03-08 13:19]
zgadzam się z abcd. koleś ma rację.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mała
[2010-03-08 13:20]
>To "wielkiemu reżyserowi" nie może się zdażyć film przeciętny?
Oczywiście, że może, ale Cameron takiego filmu nie nakręcił :)
Oscara dostała kobieta, która na niego nie zasłużyła w przeciwieństwie do Jamesa, tyle.
>Fabuła jest banalna i oklepana, a ten "chwytający za serce" motyw wsłuchiwania się w głos planety jest naiwny i dziecinny.
Film miał pewne przesłanie. Szkoda, że należysz do tych osób, których gówno obchodzi to jak ludzie niszczą planetę a później jęczą zamiast coś zrobić.
odpowiedz
pokaż 6 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Kaś
[2010-03-08 13:33]
Ocena: 0 [0]
~James Bond
[2010-03-08 15:41]
Film był bardzo słaby.Efekty do...Fabuła płytka.Z filmów wojennych dobre były Tylko dla orłów, u-40, Czarna eskadra czyli klasyka.Stare filmy są najlepsze dowodem jest Indiana Jones,Rambo,czy Star Wars.
AVATAR JEST BARDZO SŁABY!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Qmec
[2010-03-08 15:49]
Przesłanie dbania o planetę pokazane na przykładzie Indian w kosmosie walczących z postacią wyglądającą jak Sarge z Q3 Arena w kolorystyce gry Evolva jakoś do mnie nie przemawia...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~none
[2010-03-08 16:21]
bo i znasz sie na tym jak na zyciu sexualnym termitow
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xxx
[2010-03-08 21:08]
Ocena: 0 [0]
~zły
[2010-03-08 11:01]
Wygrał film propagandowy, o tych durnych marines, Oscar na zamówienie rządowe
O wojnie powstało wiele lepszych filmów, ale Obama potrzebuje wsparcia dla ciągnięcia wojny w Iraku i Afganistanie, no i dostał to czego teraz potrzebuje, film propagandowy. Wyznacznikiem wysokiej jakości nagród filmowych jest teraz hiszpańska Goya
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
ETomi
[2010-03-08 11:41]
Film o skrzywieniu psychicznym żołnierzy w Iraku - aż się z pewnością chce amerykańskim rodzinom wysyłać następnych młodych na pustynię... taki film propagandowy jak z ciebie krytyk filmowy... A Hiszpania po VCB też się już opatrzyła - jak chcesz na wszystkich robić wrażenie, to mów o Azerbejdżanie, czy Laosie - wtedy wszyscy będą podziwiać twój gust i szanować jakże odkrywcze oceny.
odpowiedz
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~tafti
[2010-03-08 11:55]
" zły " ma racje film jakby na zamówienie rządu Obamy tu nie chodzi o to że amerykańscy żołnierze chodzi o to by temat wojny nie zeszedł z pierwszych stron gazet. Wojna to nie tylko śmierć żołnierzy ale to ogromny biznes i o to tu chodzi...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
ETomi
[2010-03-08 12:24]
Na tej zasadzie, to możnaby w ciemno oceniać każdy film o wojnie zrobiony w trakcie jej trwania
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~DOK
[2010-03-08 18:05]
WIESZ RZAD USA I PARLAMENT MA COS TAKIEGO JAK KONTROLE NAD WYTWORNIA SNOW MOZE MNIEJSZA NIZ W LATACH 40 I 50 ALE ZAWSZE WIEC FILMY O WOJNIE CHCAC CZY NIE SAME WPADAJA DO KUBELKA WLADZY TO SAMO DZIEJE SIE W KAZDYM USTROJU GDZIE WOJSKOWI MAJA WLADZE LUB GDZIE Z WOJNY SA OLBRZYMIE DOCHODY EUROPA I SWIAT CHCIALA ZMIANY BUSHA DOSTALA TO TYLKO CZY OBAMA ZASLUZYL NA NAGRODE NOBLA NIE BO ROBI TO SAMO CO BUSH TO ICH KRAJ ICH KINO I ICH NAGRODY
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~code
[2010-03-08 19:03]
Czego GłuPole z Ciemnogrodu nie wymyślą!
Pewnie ten film PROPAGANDOWY był zleceony przez Annę Jabłońska by pomóc mężowi przekonać Tuska zę PREZYDENT w gównie się nie pluska!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mała
[2010-03-08 20:51]
masz coś jeszcze madrego do przekazania ?
tak sie sklada ze osoba wyzej ma racje :|
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~realista
[2010-03-08 18:14]
Avatar to gniot,jedyny atut to efekty,a to za malo.
Bekarty wojny to kolejny gniot,film beznadziejny.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~Olaaa
[2010-03-08 20:27]
Co do tych dwóch zgadzam się, nawet nie byłam w stanie tych wymiocin obejrzeć do końca. A tegorocznego zwycięzcy nie widziałam, więc się nie wypowiadam.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Lucy
[2010-03-08 19:02]
Bravo Bert!!!
Dzięki za ostatnią opinię!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~KOmentator
[2010-03-08 08:51]
Avatar mógłby dostać ...
Avatar mógłby dostać Oscara za największą głupote !!! Przecież ten film to opowiastka dla debili !!! Normalni, zdrowi na umyśle ludzie brzydzą się takim kiczem !!! To coś dla tych, którzy są niedostosowania do życia we współczesnych realiach, i na co dzień muszą pod wpływem alkoholu lub narkotyków uciekać do nierzeczywistości !!!
odpowiedz
pokaż 33 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~jasmin
[2010-03-08 12:05]
No cóż, temat, jak mówisz, oklepany; ale pomimo tego, że tę historię - parabolę wszyscy już znamy, przykrym jest, że niczego jak dotąd nie mogliśmy się nauczyć jako ludzkość. Łopatologiczne przedstawienie problemu, ze skrzętnie wstawionymi w dialogi filmu słowami wypowiedzianymi kiedyś, gdzieś przez możnych tego świata - skoro taki przekaz nie dociera do bezmózgów to już nam chyba nic nie pomoże :-///
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
człowiek pająk
[2010-03-08 12:27]
nie tańczący z wilkami tylko POKAHONTAS CZŁOWIEKU! zmień sobie imiona głównych bohaterów i prazeczytaj streszczenia obu bajek. POKAHONTAS W KOSMOSIE W 3D
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~TORTURIO
[2010-03-08 12:30]
Wielki znawca kina i tematu się znalazł. Ciekawe czy byłeś na filmie?
Jeżeli o debili i niedostosowanych chodzi to jesteś jednym i drugim ponieważ kino to rozrywka a nie rzeczywistość.
A po zatym nie obrażaj innych za to że im się ten film podoba.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Marek
[2010-03-08 12:32]
A jednak w tym banale tkwi ostrzeżenie, którego nie było np. w tańczącym z wilkami. Pandora przedstawiona jest jako jeden żywy organizm posiadający wlasną jaźń. W rezultacie to przecież sama planeta pokonuje ludzi, którzy gwałcą jej naturalne prawa. Paralela odnosząca się do naszej działalności na ziemi i konsekwencji z tego wynikających jest prosta. Czy potraficie sobie wyobrazić życie inne niz w zbiurokratyzowanym świecie konsumpcji, hipermarketów i TV? Przez setki tysięcy lat ludzkość tak własnie żyła, a cywilizacja "wygody" funkcjonuje w pełni w zasadzie od lat 100. Obysmy nie musieli obudzić sie z ręka w nocniku i naprędce przypominać sobie jak przeżyc w obliczu surowości nieubłaganej przyrody (patrz drobny prztyczek natury - Haiti)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~marek
[2010-03-08 12:38]
Żeby oceniać Avatara trzeba znac jeszcze prastarą symbolikę panteistyczną, która leży u podstaw rozwoju i świadomości człowieka. Kto z was wie co to jest drzewo życia? Symbol obecny zarówno w mitologii nordyckiej, celtyckiej, słowiańskiej i wielu, wielu innych kultur. Musimy zdawac sobie sprawę, ze wszystko czego potrzebujemy do życia na ziemi znajduje się na jej powierzchni, a nie pod nią.
odpowiedz
pokaż 28 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~fajny z ciebie troll
[2010-03-08 12:38]
za to Hurt Locker ma ma fabułę niepowtarzalną, niebanalną i zakręconą... w sam raz na Oskara... :/ ten film jest średni, a decyzja o przyznaniu statuetek ma podtekst polityczny.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jigsaw
[2010-03-08 12:44]
widzę zwolennika telenowel meksykańskich brazylijskich i argentyńskich buhaha takie tasiemce lubi najbardziej zamiast MÓZGU masz TROCINY HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Jigsaw
[2010-03-08 12:48]
TROCINIAKU w tym filmie chodzi o efekty specjalne przy których inne filmy po prostu wysiadają........
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lary
[2010-03-08 13:46]
Film jest nudny. Może półgodziny przed końcem coś się zaczyna.
Nudy i dłużyzny.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~m
[2010-03-08 18:12]
Ocena: 0 [0]
~AS
[2010-03-08 18:02]
Wykładnią powinna być publiczność
a nie garść subiektywnych opinii.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dok
[2010-03-08 17:45]
BEKARTY WOJNY CIESZE SIE ZE NIEDOSTALY ZADNEJ
NAGRODY BO CO DO TWORCZOSCI TARANTINO TO NIE JEST ZADNA SZTUKA TYLKO JAKAS BRUTALNA PARANOJA W JEGO WYDANIU COS NA ROWNI KINA Z CHIN I JAPONI PROSTE KINO TYLKO UPIEKSZONE PRZEMOCA BEZ SENSU CZLOWIEK KTORY SZOKUJE PO TO BY COS ZAROBIC ZALOSNE DOBRE DLA LUDZI W WIEKU 15-20 LAT
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~woda
[2010-03-08 17:35]
cieszę się !!!!!!
dobrze że utarli nosa przemądrzałemu CAMERUNOWI !!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~eee?
[2010-03-08 16:31]
BĘKARTY ZAMIAST HURT LOCKER'A!!!
Dlaczego Avatar konkurował z tym beznadziejnym Hurt Locker'em?????? Bękarty Wojny-to rozumiem, ale HL? za co były te statuetki? czym on się wyróżnia spośród innych filmów wojennych??Od połowy filmu wyczekiwałam z utęsknieniem, aż się skończy..i to tylko dlatego,że lubię obejrzeć film do końca. The Hurt Locker to amerykańska szmira w której to pokazują jak to im ciężko bo są na wojnie,jakie to wzruszające i godne podziwu. Wyrazy współczucia Ameryko, ale czas się obudzić, bo to już było!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~edi
[2010-03-08 16:28]
A gdzie prawdziwe kino ?
Większość tych filmów to pokaz technologii.A gdzie miejsce na prawdziwe KINO. Gdzie podziały się dobre scenariusze o prawdziwym ŻYCIU.Efekty POWINNY BYĆ TYLKO DODATKIEM DO FILMU A NIE JEGO GŁÓWNYM DANIEM.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ja
[2010-03-08 16:24]
Ocena: 0 [0]
Andyk
[2010-03-08 16:20]
Garstka przebiegłych spryciarzy robi naiwniaków w bambuko, i serwuje
widowiska dla gawiedzi typu rozdawnictwo jakiś tam oscarów fryderyków,ekranów i całej masy innych bzdurnych nagród.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nikim
[2010-03-08 15:54]
no i dobrze
Avatar? być może za efekty spec i to wszystko
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jotes
[2010-03-08 15:53]
Oscary...
Mam nadzieję,że na filmy typu "Harry Potter" i "Avatar" wreszcie trwale minie moda. -Szkoda forsy na produkcję i pójście do kina...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Avatar321
[2010-03-08 15:45]
Hahah
A Camero na 100% ma to w dupie (i ma racje) z taką kasą i tyloma fanami... jak tu można nie mówić o sukcesie :D Teraz na pewno wyleguje się gdzieś i ma na wszystkich lachę :D
odpowiedz