''Strażnicy Galaktyki'': Nowy zwiastun największego hitu lata

''Strażnicy Galaktyki'': Nowy zwiastun największego hitu lataŹródło: mat. dystrybutora
d30j5ji

W sieci zadebiutował właśnie kolejny zwiastun „Strażników Galaktyki” w reżyserii Jamesa Gunna. To kolejna produkcja oparta na kultowej serii ze stajni wydawnictwa Marvel Comics.

Utrzymany w nieco poważniejszym tonie niż poprzednie wideo, ponad dwuminutowy klip ukazuje genezę jednego z głównych bohaterów – Star Lorda – granego w filmie przez Chrisa Pratta („Moneyball”, „Jeszcze dłuższe zaręczyny”).

PRZECZYTAJ: MARVEL - HISTORIA WYZYSKU

Film wyreżyserowany przez Jamesa Gunna, który w 1996 roku zadebiutował czarną komedią „Tromeo i Julia” wyprodukowaną przez słynne studio Troma, rozgrywa się w zupełnie innym uniwersum niż dotychczasowe obrazy inspirowane historiami z komiksów Marvela. Fabularnie „Strażnikom Galaktyki” bliżej do typowej space opery niż filmów o obdarzonych supermocami bohaterach odzianych w trykoty, do których zdążyliśmy się przyzwyczaić. Dotychczasowe materiały wideo sugerują również, że tym razem twórcy położyli większy nacisk na humor i lekkość, próbując być może zbliżyć swój film klimatem do produkcji przygodowych z lat 80. O tym, czy im się to udało, przekonamy się już 1 sierpnia.

Zobacz poprzedni zwiastun:

Fabuła:

Syn Ziemianki i kosmity Peter Quill (Chris Pratt) kradnie tajemniczy artefakt - obiekt pożądania zagrażającego całemu wszechświatowi Ronana. Chcąc uniknąć gniewu potężnego przeciwnika, Quill zmuszony jest zawrzeć niewygodny sojusz z czterema nie mającymi nic do stracenia outsiderami: uzbrojonym szopem Rocketem (Bradley Cooper), drzewokształtnym humanoidem Grootem (Vin Diesel), śmiertelnie niebezpieczną Gamorą (Zoe Saldana) i żądnym zemsty Draxem Niszczycielem (Dave Bautista). Kiedy bohater odkryje prawdziwą moc artefaktu i zagrożenie, jakie stanowi on dla kosmosu, będzie musiał zmobilizować swoich niesubordynowanych towarzyszy, by stanęli do ostatniej bitwy, od której zależeć
będą losy całej galaktyki.

d30j5ji

Skąd wzięli się „Strażnicy Galaktyki?

Pierwsi „Strażnicy Galaktyki” zadebiutowali na kartach wydawnictwa Marvel Comics w 1969 roku. Drużynę kosmicznych superbohaterów stworzyli Arnold Drake (scenariusz) i Gene Colan (rysunki). Zanim na początku lat 90. doczekali się swojego własnego komiksu, Strażnicy pojawiali się gościnnie u boku takich herosów jak Thor, Kapitan Ameryka czy Avengers.

W 2008 roku na rynku zadebiutowali nowi Strażnicy. Seria, która ukazuje się do dzisiaj, została wymyślona przez Dana Abnetta i Andy’ego Lanninga. W skład drugiej drużyny gwiezdnych renegatów wchodzą wściekły szop Rocket Rackoon, Star Lord, Quasar, Adam Warlock, Gamora, Drax Niszczyciel oraz drzewopodobny Groot. To właśnie ta seria posłużyła za kanwę scenariusza filmu Jamesa Gunna.

Zarówno pierwsza jak i druga seria komiksów do tej pory nie miała swojej polskiej premiery.

"Strażnicy Galaktyki" zadebiutują w polskich kinach już 1 sierpnia.