Kłamstwo popłaca, kochanie!
Już jutro w polskich kinach pojawi się nowa komedia „Nie kłam, kochanie”. Tym razem w główną rolę wcieli się znany z ról w filmach „Karol - człowiek, który został papieżem", „Testosteron”, „Lejdis”– Piotr Adamczyk. Aktor ceni sobie komediowe kreacje ponieważ są najlepszym sprawdzianem aktorskiego kunsztu.
Grany przez Piotra Adamczyka Marcin to inteligentny, niebezpiecznie przystojny i pewny siebie. Życie jest dla niego tylko grą. Pracuje w banku, świetnie zarabia – i lubi korzystać z uroków życia.
Otacza się pięknymi kobietami i kosztownymi gadżetami. Poważnych deklaracji unika. A gdy któraś z kobiet próbuje w jego życiu „zagnieździć się” na dłużej… słyszy syrenę alarmową!
Niestety, dolce vita Marcina szybko się kończy. Nieoczekiwanie, traci prestiżowe stanowisko i popada w finansowe tarapaty. Jego dotychczasowi „przyjaciele”… znikają. A kobiety, które kiedyś porzucił, wreszcie mogą odpłacić mu „pięknym za nadobne”… Marcina czeka niezła szkoła życia!
Filmowa rola Piotra Adamczyka była dużym wyzwaniem: „Chyba nic nie zastąpi satysfakcji, jaką ma aktor, gdy słyszy, że widzowie oglądając komedię reagują i wybuchają śmiechem!
Byłem na jednym z moich filmów w kinie i gdy usłyszałem, jak ludzie dmuchają w chusteczki, to pomyślałem, że na widowni panuje epidemia grypy. A gdy po projekcji ludzie dziękowali mi mówiąc: ‘Płakałem na pana filmie’, odpowiadałem: ‘Przepraszam’…
W rozwiązaniu problemów filmowego Marcina, nie zawsze mówiąc prawdę, pomoże Ania. W jej rolę wcieliła się znana z seriali „Twarzą w twarz” i „Magda M”. Filmowa Ania jest zakochana w kwiatach, kaktusach i… Marcinie.
Będą wyznania, miłosne burze i tytułowe kłamstwa…. wcale nie takie niewinne! Nie zabraknie też „gorących” scen… I to właśnie one, dla aktorów okazały się na planie najtrudniejsze.
„Najbardziej stresujące jest to, że trzeba je grać na oczach całej ekipy” – wyznaje Marta Żmuda Trzebiatowska. Czy dzięki „Nie kłam, kochanie” filmowa Marta podbije serca widzów równie łatwo, jak serce filmowego Marcina? Odpowiedź już 28. marca…