Która telewizja śniadaniowa jest w Polsce najlepsza?
18.06.2009 | aktual.: 08.12.2016 13:17
"Dzień Dobry TVN" czy "Pytanie na śniadanie"?
Udziały w rynku
"Dzień Dobry TVN" w dni powszednie zapewniało stacji 16,6% udziału w grupie 4+ oraz 18,37% w komercyjnej grupie docelowej - podaje agencja AGB Nielsen Media Research w raporcie sporządzonym dla Wirtualnemedia.pl.
'Dzień dobry TVN': lepszy sezon
Serwis śniadaniowy stacji TVN poprawił swoje wyniki w porównaniu do ostatniego sezonu.
'Pytanie na śniadanie': spadek
"Pytanie na śniadanie" zanotowało 15,77% udziału w rynku w grupie 4+ oraz 13,75% udziału w grupie 16-49.
'Pytanie na śniadanie': gorszy sezon
"Pytanie na śniadanie" miało nieznacznie gorsze wyniki niż w poprzednim sezonie.
'Dzień Dobry TVN': gorsze weekendy
W przypadku "Dzień Dobry TVN" spadek odnotowały serwisy weekendowe, prowadzone na zmianę przez Magdę Mołek i Andrzej Sołtysika oraz Kingę Rusin i Bartosza Węglarczyka.
Profil widzów
Serwis Wirtualnemedia odnotował, że w profilu widowni obu programów dominują kobiety. Niemal połowa widzów "Dzień Dobry TVN" pochodzi z dużych oraz największych miast, zaś ponad 65% widzów "Pytania na śniadanie" zamieszkuje wsie i najmniejsze miasta.
Wpływy z reklam
"Dzień Dobry TVN" bije na głowę "Pytanie na śniadanie" jeśli chodzi o wpływy z reklam. TVN zarobiło ponad 80 mln złotych, "Pytanie na śniadanie" na papierze - ponad 47 mln złotych.
Oba serwisy powrócą na ekran w ramówce jesiennej.