Więcej komercji od przyszłego roku w TVP

Więcej reklam, krótsze odcinki seriali oraz podział programów rozrywkowych na części to plany kierownictwa TVP na przyszły rok- donosi za tygodnikiem "Newsweek" serwis Wirtualnemedia.pl.

W Telewizji Publicznej zobaczymy więcej reklam oraz krótkich, 30 - minutowych seriali ("Moda na sukces" pojawi się 6 razy w tygodniu). Dodatkowo więcej komercji ma się pojawić w kanałach tematycznych TVP Historia i TVP Kultura.

Więcej komercji od przyszłego roku w TVP
Źródło zdjęć: © AKPA

14.10.2008 12:15

Z ramówki znikną też programy dla rolników, chętnie oglądane przez prowadzących gospodarstwa rolne. W zamian pojawią się programy poradnikowe, sponsorowane przez branżowe firmy.

Zamiast polskich produkcji coraz częściej będziemy oglądali zagraniczne formaty, takie jak "Fort Boyard". Nie należy spodziewać się powrotu na antenę takich seriali jak "Pitbull", czy "Glina". Mniej będzie również publicystyki.

Wszystkie te zmiany mają na celu przyciągnięcie do Telewizji Polskiej widza w wieku 16 - 49 lat, do których swój program kierują stacje komercyjne. Władze TVP na razie nie komentują doniesień "Newsweeka".

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)