Trwa ładowanie...
d3twx73
Aktualności

Więcej komercji od przyszłego roku w TVP

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Susan Flannery
Susan Flannery (AKPA)
d3twx73

Więcej reklam, krótsze odcinki seriali oraz podział programów rozrywkowych na części to plany kierownictwa TVP na przyszły rok- donosi za tygodnikiem "Newsweek" serwis Wirtualnemedia.pl.

W Telewizji Publicznej zobaczymy więcej reklam oraz krótkich, 30 - minutowych seriali ("Moda na sukces" pojawi się 6 razy w tygodniu). Dodatkowo więcej komercji ma się pojawić w kanałach tematycznych TVP Historia i TVP Kultura.

Z ramówki znikną też programy dla rolników, chętnie oglądane przez prowadzących gospodarstwa rolne. W zamian pojawią się programy poradnikowe, sponsorowane przez branżowe firmy.

d3twx73

Zamiast polskich produkcji coraz częściej będziemy oglądali zagraniczne formaty, takie jak "Fort Boyard". Nie należy spodziewać się powrotu na antenę takich seriali jak "Pitbull", czy "Glina". Mniej będzie również publicystyki.

Wszystkie te zmiany mają na celu przyciągnięcie do Telewizji Polskiej widza w wieku 16 - 49 lat, do których swój program kierują stacje komercyjne. Władze TVP na razie nie komentują doniesień "Newsweeka".

d3twx73

Podziel się opinią

Share
d3twx73
d3twx73