Trwa 艂adowanie...
22 jump street
16-06-2014 05:03

Amerykanie pokochali sequele

Amerykanie pokochali sequele
dtalbp6
dtalbp6

Komeda "22 Jump Street" i animacja "Jak wytresowa膰 smoka 2" podbi艂y serca i kieszenie widz贸w w Ameryce.

Re偶yserski duet Phil Lord i Christopher Miller dobrze zapami臋ta rok 2014. Filmowcy niedawno podbili box office filmem "LEGO? PRZYGODA", a ju偶 maj膮 na koncie drugi finansowy sukces. Obraz "22 Jump Street", czyli nowe perypetie dw贸ch gliniarzy (Jonah Hill, Channing Tatum), kt贸rzy infiltruj膮 gangsterskie bandy w college'u, w weekend otwarcia przyni贸s艂 60 milion贸w dolar贸w. To o 24 miliony lepszy wynik ni偶 pierwszej cz臋艣ci - "21 Jump Street".

Drugi premierowy sequel, "Jak wytresowa膰 smoka 2" w re偶yserii Deana DeBlois i r贸wnie偶 z udzia艂em Jonah Hilla, wszed艂 do kin z wynikiem 50 milion贸w dolar贸w wp艂yw贸w. To kontynuacja przyg贸d Czkawki i Szczerbatka.

Z pierwszej dziesi膮tki box office wypad艂y "Rodzinne rewolucje" i "Million Dollar Arm". Najnowsze notowanie przedstawia si臋 nast臋puj膮co:

  1. "22 Jump Street" - 60 milion贸w dolar贸w
  2. "Jak wytresowa膰 smoka 2" - 50 milion贸w dolar贸w
  3. "Czarownica" - 19 milion贸w dolar贸w
  4. "Na skraju jutra" - 16,2 miliona dolar贸w
  5. "Gwiazd naszych wina" - 15,7 miliona dolar贸w
  6. "X-Men: Przesz艂o艣膰, kt贸ra nadejdzie" 9,5 miliona dolar贸w
  7. "Godzilla" 3,2 miliona dolar贸w
  8. "Milion sposob贸w, jak zgin膮膰 na Zachodzie" 3,1 miliona dolar贸w
  9. "S膮siedzi" 2,5 miliona dolar贸w
  10. "Chef" 2,3 miliona dolar贸w
dtalbp6
Oce艅 jako艣膰 naszego artyku艂u:
Twoja opinia pozwala nam tworzy膰 lepsze tre艣ci.

Komentarze

Trwa 艂adowanie
.
.
.
dtalbp6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie tre艣ci dost臋pnych w niniejszym serwisie - bez wzgl臋du na ich charakter i spos贸b wyra偶enia (w szczeg贸lno艣ci lecz nie wy艂膮cznie: s艂owne, s艂owno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz form臋 (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Sp贸艂ka Akcyjna z siedzib膮 w Warszawie, b臋d膮cej w艂a艣cicielem niniejszego serwisu, bez wzgl臋du na spos贸b ich eksploracji i wykorzystan膮 metod臋 (manualn膮 lub zautomatyzowan膮 technik臋, w tym z u偶yciem program贸w uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powy偶sze zastrze偶enie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu u艂atwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunk贸w umownych lub dozwolonego u偶ytku okre艣lonego przez w艂a艣ciwe przepisy prawa.Szczeg贸艂owa tre艣膰 dotycz膮ca niniejszego zastrze偶enia znajduje si臋tutaj