Trwa ładowanie...
d1uueg8
d1uueg8

Czeski sen

Najnowsze informacje
3.4
(150 głosów)
Oceń:
3
Głosuj
Podziel się
Opinie
Zdjęcie

Film Filipa Remundy i Vita Klusáka, studentów praskiej FAMU, który stał się w Czechach wielkim wydarzeniem nie tylko filmowym, ale przede wszystkim społecznym.

Reżyserzy w swoim filmie zaaranżowali kampanię promocyjną dla nieistniejącego supermarketu „Czeski sen”. Wynajęli w tym celu specjalistów od reklamy, którzy zajęli się przygotowaniem przebiegu całej kampanii. Powstało logo supermarketu, reklamy telewizyjne i radiowe, ulotki, plakaty, a przede wszystkim wybudowana na krótko przed dniem „wielkiego otwarcia” fasada „Czeskiego snu”. Młodym filmowcom udaje się zgromadzić na podmiejskiej łące blisko 2000 ludzi. Zaczyna się „wielki bieg przełajowy” z metą w nieistniejących drzwiach nieistniejącego supermarketu.

Film odsłania kulisy pracy ludzi, którzy mają ogromny wpływ na podejmowane przez potencjalnych konsumentów decyzje. Odpowiedzialni za manipulowanie opinią publiczną są reżyserami potrzeb i pragnień.

Czeski sen
Tytuł oryginalny

Český sen

Gatunek

dokumentalny

Rok produkcji

2004

Data światowej premiery

24.02.2006

Czas trwania

90 min.

Obsada

Podziel się opinią

3
Share
d1uueg8
d1uueg8
d1uueg8
d1uueg8