Takiej premiery fimowej dawno w Polsce nie było. Tłumy piszczących nastolatek, czerwony dywan i ściana fotoreporterów.
Ewa Farna
Co jest takiego w tej prostej historii o współczesnym Kopciuszku co uwiodło miliony nastolatków?
Premiera filmu ''Camp Rock''
Na pewno nie bez znaczenia jest fakt, że główne role w filmie grają nieletni członkowie grupy Jonas Brothers.
Ich muzyka dominuje w filmie. U niejednej gimnazjalistki w Polsce wisi plakat tego zespołu, a na pewno u każdej, która była na premierze "Camp Rock".
Jakub Molęda, Ewa Farna
Najbardziej oczekiwana produkcja kanału Disney Channel, w Polsce będzie wyświetlana w wersji z dubbingiem.
Joanna Jabłczyńska
Swojego głosu amerykańskim aktorom udzielili: Marcin Bosak, Joanna Jabłczyńska, Anna Dereszowska, Agnieszka Mrozińska, Jakub Tolak i Marcin Hycnar.
Agnieszka Mrozińska
- "W filmie dubbingowałam główną bohaterkę, Mitchie Torres. To młoda, utalentowana dziewczyna, która świetnie śpiewa. W pewnym sensie jest mi bliska, jesteśmy w podobnym wieku i mamy wspólne niektóre cechy charakteru, dlatego nie było mi trudno wcielić się w tą postać"- opowiadała o swojej bohaterce Agnieszka Mrozińska.
Agnieszka Mrozińska
- "Myślę że jest to świetny film, szcególnie dla młodzieży. Bez problemu młodzi ludzie mogą utożsamiać się z bohaterami".
- "Na pewno nie jedna dziewczyna w Polsce marzy o tym, żeby świetnie śpiewać i zabłysnąć na takim obozie rockowym"- dodała Agnieszka obserwując tłum fanek filmu czekających na wejście do sali kinowej.
Jakub Molęda
Polską wersję piosenki promującej film "Oto ja" zaśpiewała Ewa Farna w duecie z Kubą Molędą.
Jakub Molęda, Ewa Farna
- "Jak przystępowałem do tego projektu, wiedziałem jaki sukces film odniósł za oceanem. Ten film jest skazany na sukces również w Polsce, bo wydaje mi się, że jest zapotrzebowanie na musicale" - przewiduje Kuba.
Marcin Hycnar
W USA "Camp Rock" w dniu premiery obejrzało nieprawdopodobne 25mln widzów.
Małgorzata Lewińska z córką Helenką
Czy w Polsce film będzie tak samo popularny?
Agnieszka Popielewicz, Jakub Tolak
Amerykańscy spece od marketingu, którzy subtelnie obserwowali przebieg warszawskiej premiery, na pewno o to zadbają.