Spektakularne widowisko. Polacy oglądają na potęgę, wciska w fotel
Niejeden raz ciekawa, warta obejrzenia filmowa produkcja nie została doceniona w dniu premiery i poniosła porażkę w kinach. Kiedyś drugą szansę otrzymywała na rynku wideo, a później DVD. Teraz może stać się przebojem na platformie streamingowej. W ostatnich dniach drugą szansę wykorzystał thriller science-fiction "Głębia strachu".
"Głębia strachu" na dużym ekranie pojawiła się na początku 2020 roku. Wydawało się, że film odniesie sukces. Produkcja science-fiction, wykorzystująca motywy znane z "Obcego" czy "Otchłani" Jamesa Camerona, miała trzymający w napięciu zwiastun, widowiskowe efekty specjalne, wschodzącą gwiazdę w obsadzie, zbierała też dobre recenzje, ale w kinach poległa. Przy budżecie sięgającym około 70 mln dolarów, "Głębia strachu" zarobiła na całym świecie marne 40 mln.
W ciągu blisko czterech lat od dnia kinowej premiery thriller był wydany na DVD, w formacie Blu-ray, pokazywany był też w telewizji. Furory wciąż nie robił, aż do momentu, gdy trafił na platformę Netfliksa.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Głębia strachu | Zwiastun [#1] | 2020
Na największej platformie streamingowej "Głębia strachu" okazała się przebojem. Gołym okiem można dostrzec, że to kinowy tytuł, który, choć nie jest pozbawiony wad, pozytywnie wyróżnia się na tle oryginalnych produkcji Netfliksa. Gdyby nie premiera filmu "Zostaw świat za sobą", "Głębia strachu" stałaby się najpopularniejszym tytułem grudnia w wielu krajach. W tym także w Polsce.
Akcja klaustrofobicznego filmu Williama Eubanka rozgrywa się 11 tys. metrów pod powierzchnią oceanu, w mrocznych głębinach Rowu Mariańskiego. Fabuła podąża za załogą potężnej wiertnicy głębinowej, która zmaga się ze skutkami katastrofy. Trzęsienie ziemi i eksplozja zniszczyły integralność metalowych ścian podwodnej kopalni chroniących ludzi przed ciśnieniem wody, które jest 1000 razy większe niż atmosferyczne.
Bohaterowie na czele z Norą Price (Kristen Stewart) starają się opuścić podwodną bazę, która w każdej chwili może ulec całkowitemu zniszczeniu. I tu zaczyna się prawdziwa zabawa. W głębinach czai się niebezpieczeństwo, którego istnienia nikt nie podejrzewał.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" rozmawiamy o najlepszych (i najgorszych) reklamach świątecznych, wielkich potworach w "Monarchu" na AppleTV+ i szokującym znęcaniu się na ludźmi w "Special Ops: Lioness" na SkyShowtime. Możesz nas słuchać na Spotify, w Google Podcasts, Open FM oraz aplikacji Podcasty na iPhonach i iPadach.