Pękł milion. Polski film dla młodzieży hitem
"100 dni do matury" w reżyserii Mikołaja Piszczana to komedia akcji i próba połączenia rozrywki z ważnym przesłania. Na wielkim ekranie film zobaczyło już ponad milion osób.
Jak opisuje dystrybutor, "'100 dni do matury' to wciągająca opowieść o pierwszych ważnych wyborach, przyjaźni i gotowości do zmian z udziałem topowych polskich influencerów".
– Bardzo cieszy mnie to, że film zobaczyło już ponad milion widzów. To miła świadomość, że nasza praca i wysiłek znalazły tylu odbiorców. Po to ten film zrobiliśmy, żeby ludzie go oglądali. Dziękuję wszystkim, którzy zasiedli na salach kinowych. Mam nadzieję, że ten film zostanie z wami jeszcze na długo po wyjściu z seansu – mówi reżyser, Mikołaj Piszczan.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Rekordziści. Te filmy zarobiły najwięcej, kwoty przyprawiają o zawrót głowy
Influencerzy zaangażowani w projekt to m.in. Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio), Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti), Dominik Kwolczak (Kwolczi) oraz Patryk Lubaś (Qry)
Łukasz Wojtyca, producent filmu zapowiadał, że realizacja kolejnej części będzie realna, gdy "100 dni do matury" zgromadzi w kinach milionową widownię. Teraz ten pułap costał osiągnięty.
Najtrudniejsze pożegnanie w "The Last of Us", na które nie byliśmy gotowi. Pamela Anderson cała w brokacie i pijacki morderczy pakt grupki przyjaciół w serialu BBC. O tym w nowym Clickbaicie. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: