Rekord otwarcia, tłumy widzów. Takiego filmu w Polsce jeszcze nie było
Wystarczyło zatrudnić do filmu najpopularniejszych polskich influencerów i od razu mamy rekordowe otwarcie w kinach w tym roku. "100 dni do matury" w ciągu premierowego weekendu obejrzało blisko 325 tys. widzów.
"Reakcje widzów po pierwszym weekendzie w kinach są ekscytujące! To dla nas ogromna satysfakcja widzieć, jak nasze nowatorskie podejście – połączenie influencerów i kina gatunkowego – spotyka się z tak entuzjastycznym odbiorem. Występy twórców internetowych zostały nie tylko docenione, ale wręcz zachwyciły widzów swoją autentycznością i charyzmą" - komentuje sukces producent filmu Łukasz Wojtyca.
"Co najważniejsze, film angażuje i bawi nie tylko fanów influencerów, ale szeroką kinową publiczność. ‘100 dni do matury’ pokazuje, że polskie kino młodzieżowe ma ogromny potencjał i może dostarczać widzom rozrywkę na najwyższym poziomie!" – podkreśla producent.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
100 DNI DO MATURY | Przedpremierowy zwiastun filmu
Ci influencerzy, którzy występują w filmie to: Bartek Laskowski (Świeży), Hania Puchalska (HiHania), Patryk Baran (Mortalcio) Bartek Kubicki, Pola Sieczko, Kinga Banaś, Julita Różalska, Alan Kowalczewski (Posti), Dominik Kwolczak (Kwolczi), Patryk Lubaś (Qry). Postacie najwyraźniej bardzo dobrze znane nastoletnim widzom, skoro "100 dni do matury" cieszy się tak dużą popularnością w kinach - na starcie blisko 325 tys. widzów. Dodajmy, że najlepsze tegoroczne otwarcia filmów w Polsce należały do drugiej części "Akademii pana Kleksa" (141,9 tys. widzów) oraz "Kapitana Ameryki: Nowy wspaniały świat" (155,3 tys. sprzedanych biletów).
Marketingowym strzałem w dziesiątkę okazał się pomysł zaangażowania influencerów także w promocję tytułu. Nie tylko w mediach społecznościowych. W pierwszym tygodniu wyświetlania "100 dni do matury" (a więc do czwartku) bohaterowie filmu będą pojawiać się na wybranych seansach, by osobiście przywitać zebranych widzów i podziękować im za wsparcie projektu.
W filmie "100 dni do matury" zobaczymy także profesjonalnych aktorów: Małgorzatę Foremniak, Jacka Komana i Piotra Głowackiego. "Praca z młodymi ludźmi to zawsze jest piękne doświadczenie. Zwłaszcza jeżeli są tak pełni pasji i zaangażowania. Ale szczególnie urocze i interesujące jest obserwowanie całego procesu, gdy jest to ich pierwsza styczność z planem filmowym. I to planem takim jak ten, na którym tyle się dzieje, gdzie czeka mnóstwo niespodzianek. Zarówno dla nich, jak i dla nas" – mówi o współpracy z influencerami Foremniak.
Jeden z najdroższych seriali Apple TV+ wrócił! "Rozdzielenie" za bimbaliony dolarów zaskakuje widzów, podobnie jak "The Pitt" od Maxa, który opowiada dramaty z SOR-u. Coś tu jednak nie gra, o czym opowiadamy w "Clickbaicie". Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: