Zakupy w Telewizji Trwam

Firma Telezakupy Mango, zachęcająca klientów do zakupu artykułów gospodarstwa domowego i kosmetyków poprzez reklamy i programy telewizyjne, najbardziej chwali sobie współpracę z TV Trwam.

Telezakupy Mango na antenie TV Trwam pojawiają się od maja - codziennie w czterech 15-minutowych blokach. Za udostępnienie czasu antenowego stacja ojca Rydzyka dostaje 25 proc. od każdej transakcji. Postawiła jednak pewne warunki - żadnych produktów erotycznych z jednej strony, ani dewocjonaliów (płyt DVD z homiliami papieskimi, okolicznościowe monety z papieżami) - z drugiej.

- Nie mogę ujawnić naszych obrotów, zastrzeżono to klauzulą w umowie. Mogę tylko powiedzieć, że przerosły nasze najśmielsze oczekiwania - mówi w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" Maciej Bukowski, prezes firmy Telezakupy Mango. - Jeśli chodzi o wyniki telesprzedaży TV Trwam to górna półka wśród kanałów tematycznych.

Z tego, co ujawnia firma najlepiej sprzedają się kremy mające pomagać w zmniejszaniu wyprysków i blizn, ziołowe odżywki i sprzęt kuchenny, najgorzej - sprzęt fitness i akcesoria komputerowe oraz samochodowe.

Niemniej, współpraca pomiędzy firmą Mango i TV Trwam układa się na razie tak owocnie, iż zawarto kolejny kontrakt - do 2007 roku z opcją przedłużenia.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)