WAŻNE
TERAZ

Hamas reaguje na ultimatum Trumpa

Najodważniejsze, bo nagie kadry

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów.

''Wielki szu'' (1982)
Źródło zdjęć: © opublikowane w serwisie filmpolski.pl
Michał Nowak

/ 43''Obsługiwałem angielskiego króla'' (2006)

Obraz
© Gutek Film

Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować.

Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Obsługiwałem angielskiego króla'' (2006)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Obsługiwałem angielskiego króla'' (2006)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Obsługiwałem angielskiego króla'' (2006)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Sex and Lucia'' (2001)

Obraz
© Studio Canal

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Sex and Lucia'' (2001)

Obraz
© Studio Canal

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Sex and Lucia'' (2001)

Obraz

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Egoiści'' (2000)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

/ 43''Egoiści'' (2000)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

10 / 43''Egoiści'' (2000)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

11 / 43''Egoiści'' (2000)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

12 / 43''Egoiści'' (2000)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

13 / 43''Plastikowe miasto'' (2008)

Obraz
© AP Manana

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

14 / 43''Idealny facet dla mojej dziewczyny'' (2009)

Obraz
© Robert Pałka, Van Worden

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

15 / 43''Idealny facet dla mojej dziewczyny'' (2009)

Obraz
© Robert Pałka, Van Worden

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

16 / 43''Idealny facet dla mojej dziewczyny'' (2009)

Obraz
© AKPA

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

17 / 43''Idealny facet dla mojej dziewczyny'' (2009)

Obraz
© Robert Pałka, Van Worden

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

18 / 43''Marzyciele'' (2003)

Obraz
© Fox Searchlight

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

19 / 43''Marzyciele'' (2003)

Obraz
© Fox Searchlight

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

20 / 43''Anatomia piekła'' (2004)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

21 / 43''Anatomia piekła'' (2004)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

22 / 43''Anatomia piekła'' (2004)

Obraz
© Gutek Film

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

23 / 43''Californication'' (2007)

Obraz
© Showtime

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

24 / 43''Californication'' (2007)

Obraz
© Showtime

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

25 / 43''Californication'' (2007)

Obraz
© Showtime

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

26 / 43''Caligola'' (1979)

Obraz
© Felix Cinematografica

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

27 / 43''Golasy'' (2000)

Obraz
© Kino Świat

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

28 / 43''Golasy'' (2000)

Obraz

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

29 / 43''Grzeszna miłość'' (2001)

Obraz
© Monolith Films

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

30 / 43''Intymność'' (2000)

Obraz
© SPInka

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

31 / 43''Lata dwudzieste, lata trzydzieste'' (1986)

Obraz
© opublikowane w serwisie filmpolski.pl

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

32 / 43''Nic śmiesznego'' (1996)

Obraz
© opublikowane w serwisie filmpolski.pl

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

33 / 43''Nic śmiesznego'' (1996)

Obraz
© opublikowane w serwisie filmpolski.pl

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

34 / 43''Nic śmiesznego'' (1996)

Obraz
© opublikowane w serwisie filmpolski.pl

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

35 / 43''Nieodwracalne'' (2002)

Obraz
© SPInka

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

36 / 43''Ostatnie tango w Paryżu'' (1972)

Obraz
© PEA

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

37 / 43''Show'' (2003)

Obraz
© opublikowane w serwisie filmpolski.pl

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

38 / 43''Salo, czyli 120 dni Sodomy'' (1975)

Obraz
© PEA

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

39 / 43''Święta góra'' (1973)

Obraz
© AP Manana

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

40 / 43''Wielki szu'' (1982)

Obraz
© opublikowane w serwisie filmpolski.pl

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

41 / 43''American Pie Presents: The Naked Mile'' (2006)

Obraz
© Universal Pictures

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

42 / 43''American Pie Presents: The Naked Mile'' (2006)

Obraz
© Universal Pictures

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

43 / 43''Palimpsest'' (2005)

Obraz
© SPI

Piękno ludzkiego ciała, jego zmysłowość i delikatność od dawna inspiruje filmowych reżyserów. Nagość to dla wielu z nich idealny środek wyrazu. Jej rola w filmach jest różna. Przeważnie „użycie” nagości ma głębsze znacznie, często też występuje jako środek mający widza zawstydzać lub nawet szokować. Bywa ona również elementem mającym danej produkcji przydać większego realizmu, lub zwyczajnie zapewnić większą widownię.

Wybrane dla Ciebie

Friz i Wersow wzięli ślub. Kasetę z wesela postanowili pokazać w kinach
Friz i Wersow wzięli ślub. Kasetę z wesela postanowili pokazać w kinach
Richard Gere krytykuje Donalda Trumpa: "To mroczna siła"
Richard Gere krytykuje Donalda Trumpa: "To mroczna siła"
"Kolega znał całe 'Psy' na pamięć". Aktorzy cytują teksty z filmów Pasikowskiego
"Kolega znał całe 'Psy' na pamięć". Aktorzy cytują teksty z filmów Pasikowskiego
Aktor trafił za kratki na dwa lata. Dopadły go tam najczarniejsze myśli
Aktor trafił za kratki na dwa lata. Dopadły go tam najczarniejsze myśli
Patricia Routledge nie żyje. Aktorka znana z "Co ludzie powiedzą?" miała 96 lat
Patricia Routledge nie żyje. Aktorka znana z "Co ludzie powiedzą?" miała 96 lat
To dlatego wyprowadził się do Minnesoty. Wyjawił powód
To dlatego wyprowadził się do Minnesoty. Wyjawił powód
Nicolas Cage w horrorze o Jezusie. Nowy film może wzbudzić kontrowersje
Nicolas Cage w horrorze o Jezusie. Nowy film może wzbudzić kontrowersje
Numer jeden Netfliksa w Polsce. "Nie mogłam powstrzymać się od łez"
Numer jeden Netfliksa w Polsce. "Nie mogłam powstrzymać się od łez"
Los bywa nieprzewidywalny. Nowe wieści w sprawie "Piratów z Karaibów"
Los bywa nieprzewidywalny. Nowe wieści w sprawie "Piratów z Karaibów"
Odcięli mu prąd i wodę. Wyciąga rękę do byłej żony, podaje kwotę
Odcięli mu prąd i wodę. Wyciąga rękę do byłej żony, podaje kwotę
Niemal 3 dekady razem. Aktorka odchodzi od męża
Niemal 3 dekady razem. Aktorka odchodzi od męża
Elon Musk usuwa Netfliksa, bo nie podoba mu się kreskówka. Jej twórca: "Robi się trochę strasznie"
Elon Musk usuwa Netfliksa, bo nie podoba mu się kreskówka. Jej twórca: "Robi się trochę strasznie"