Trwa ładowanie...

Camerimage 2010: filmy konkursu głównego

Camerimage 2010: filmy konkursu głównego
d4ccfjn
d4ccfjn

Organizatorzy Festiwalu Plus Camerimage zaprezentowali filmy zakwalifikowane do Konkursu Głównego.

Konkurs Główny, w którym najlepsze filmy nagradzane są Złotą, Srebrną i Brązową Żabą, to najważniejszy punkt festiwalu od początku jego istnienia. Także w tym roku zaprezentujemy najciekawsze zjawiska światowej kinematografii odznaczające się kreatywnym wykorzystaniem obrazu w prowadzeniu filmowej narracji.

Wysoka wartość scenariusza oraz adekwatność zastosowanych środków wizualnych to główne składniki niezbędne do stworzenia filmów, wobec których widz nie pozostaje obojętnym; filmów, poprzez które w pełni wybrzmiewa stojąca za nimi idea autora. Mamy nadzieję, że Konkurs Główny Plus Camerimage przyniesie widzom niezapomniane filmowe przeżycia.

W jury Konkursu Głównego Plus Camerimage zasiądą:

° Dion Beebe autor zdjęć filmowych, Zakładnik, Chicago, Wyznania Gejszy, Nine - Dziewięć
° Peter Biziou - autor zdjęć filmowych, Mississippi w ogniu, Pink Floyd The Wall, Żywot Briana, The Truman Show
° Stephen Goldblatt - autor zdjęć filmowych, Raport Pelikana, Zabójcza broń, Wojna Charliego Wilsona
° Andrzej Kołodyński - krytyk filmowy, dziennikarz, naukowiec, publikuje w najważniejszych polskich czasopismach filmowych, redaktor naczelny miesięcznika “Kino”.
° Roberto Schaefer - autor zdjęć filmowych, Przypadek Harolda Cricka, 007 Quantum of Solace, Leaves of Grass
° Tom Stern - autor zdjęć filmowych, Za wszelką cenę, Gran Torino, Egzorcyzmy Emily Rose
° Jost Vacano - autor zdjęć filmowych, Okręt, Showgirls, Robocop, Niekończąca się opowieść

W Konkursie Głównym festiwalu Plus Camerimage zostaną zaprezentowane:

127 GODZIN
zdjęcia: Enrique Chediak, Anthony Dod Mantle
reżyseria: Danny Boyle

d4ccfjn

CZARNY ŁABĘDŹ (Black Swan)
zdjęcia: Matthew Libatique
reżyseria: Darren Aronofsky

ESSENTIAL KILLING
zdjęcia: Adam Sikora
reżyseria: Jerzy Skolimowski

INCEPCJA (Inception)
zdjęcia: Wally Pfister
reżyseria: Christopher Nolan

JAK ZOSTAĆ KRÓLEM (The King’s Speech)
zdjęcia: Danny Cohen
reżyseria: Tom Hooper

KOLEJNY ROK (Another Year)
zdjęcia: Dick Pope
reżyseria: Mike Leigh

LAST NIGHT
zdjęcia: Peter Deming
reżyseria: Massy Tadjedin

d4ccfjn

LOUIS
zdjęcia: Vilmos Zsigmond
reżyseria: Dan Pritzker

MANDOO
zdjęcia: Bayram Fazli
reżyseria: Ebrahim Saeedi

MILCZĄCE DUSZE (Ovsyanki)
zdjęcia: Mikhail Krichman
reżyseria: Aleksei Fedorchenko

NAZYWAM SIĘ KHAN (My Name is Khan)
zdjęcia: Ravi K. Chandran
reżyseria: Karan Johar

POGRZEBANY (Buried)
zdjęcia: Eduard Grau
reżyseria: Rodrigo Cortes

SUBMARINO
zdjęcia: Charlotte Bruus Christensen
reżyseria: Thomas Vinterberg

d4ccfjn

SWANSONG: STORY OF OCCI BYRNE
zdjęcia: Alexander du Prel
reżyseria: Connor McDermottroe

WENECJA
zdjęcia: Arthur Reinhart
reżyseria: Jan Jakub Kolski

WKRACZAJĄC W PUSTKĘ (Enter the Void)
zdjęcia: Benoit Debie
reżyseria: Gaspar Noe

Zobacz także:

**[

JASKÓŁKA LATA W BIELIŹNIE ]( http://film.wp.pl/jaskolka-lata-w-bieliznie-6025278372508801g ) * *[

TYCH ZDJĘĆ WSTYDZĄ SIĘ GWIAZDY ]( http://film.wp.pl/gwiazdy-w-najbardziej-zenujacych-momentach-6025280354886273g ) * *[

TAK ZARABIAJĄ DZIECI POLSKICH GWIAZD ]( http://film.wp.pl/nowa-generacja-najlepszych-polskich-aktorow-6025279244911745g ) * *[

JAK DZIŚ WYGLĄDA KEVIN Z "CUDOWNYCH LAT"? ]( http://aleseriale.pl/gid,7111,img,243835,fototemat.html )**

d4ccfjn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4ccfjn

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj