Dakota Fanning i jej pierwszy erotyczny skandal

Dakota Fanning i jej pierwszy erotyczny skandal
Źródło zdjęć: © ONS.pl

15.11.2011 | aktual.: 10.04.2017 13:09

17-letnia Dakota Fanning, aktorka o twarzy niewinnego dziecka, dołączyła do grona kontrowersyjnych artystek

17-letnia Dakota Fanning, aktorka o twarzy niewinnego dziecka, dołączyła do grona kontrowersyjnych artystek. Młodziutka Fanning jeszcze nie może kupić sobie piwa w supermarkecie, a już ma na swoim koncie erotyczny skandal, który doprowadził do cenzury jej wizerunku w Wielkiej Brytanii.

O co ta cała afera? Mianowicie chodzi o perfumy. Marc Jacobs wypuścił na światowy rynek nową linię perfum - „Oh, Lola!”. Od początku znany projektant podkreślał, że nazwa zapachu miała wyraźnie nawiązywać do postaci Lolity z książki Nabokova. Tym stwierdzeniem Jacobs wywołał niemałe poruszenie wśród angielskich konsumentów. To jednak był dopiero początek nadchodzącej fali skarg i zażaleń.

Na tzw. „twarz” reklamującą jego nowy produkt, Jacobs wybrał eteryczną nastoletnią blondynkę, znaną światowej publiczności, Dakotę Fanning. Młoda dziewczyna wzięła udział w subtelnej, aczkolwiek prowokującej, sesji zdjęciowej. Efektem tego jej zdjęcie promujące „Oh, Lola!” zostało ocenzurowane na Wyspach przez Advertising Standards Authority.

Oceńcie sami, jak bardzo można narazić niewinność dziewczyny reklamującej perfumy. Czy jest się czego wstydzić? Zdjęcie z kontrowersyjnej kampanii znajdziecie na ostatniej odsłonie galerii >>>

** [

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**

1 / 4

Czy wciąż jest dzieckiem?

Obraz
© EastNews

Tę amerykańską młodą aktorkę, zwaną również „złotym dzieckiem Hollywood”, chyba nikomu nie trzeba przedstawiać.

Dakota Fanning jest znana na całym świecie, dzięki licznym występom u boku największych gwiazd kina . Można by godzinami wymieniać tytuły filmów z jej aktorskiego dorobku. Przypomnijcie sobie choćby takie obrazy, jak: „Saga: Zmierzch”, „Wojna światów”, „Człowiek w ogniu” czy też „Pajęczyna Charlotty”.

Dziś ta słodka nastolatka poddaje w wątpliwość swoją niewinność i subtelnie prowokuje wyglądem.

** [

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:

** [

JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )**


2 / 4

O jedno zdjęcie za daleko?

Obraz
© EastNews

Advertising Standards Authority, organizacja cenzurująca kampanie reklamowe w Wielkiej Brytanii, otrzymała wiele skarg od zbulwersowanych obywateli na jedną konkretną fotografię promującą zapach Marca Jacobsa ”Oh, Lola!”.

Jak podaje rzecznik prasowy wspomnianej organizacji, po rozważeniu wszystkich argumentów za i przeciw, ASA postanowiła zablokować kontrowersyjne zdjęcie na terenie Zjednoczonego Królestwa.

** [

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:

** [

JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )**


3 / 4

Przedmiot pożądania?

Obraz
© ONS.pl

Tak brzmi oficjalny komentarz ASA, podany do publicznej wiadomości:

„Rozumiemy, że modelka ma 17 lat, jednak wygląda na małoletnią poniżej 16 roku życia. Uznaliśmy, że długość jej sukienki, jej nogi, pozycja i butelka perfum między nogami zwraca uwagę na jej seksualność. Z tego powodu, jak również ze względu na jej cały wygląd zewnętrzny, uważamy, że ta reklama seksualizuje dziecko”.

** [

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:

** [

JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )**


4 / 4

Oto kontrowersyjne zdjęcie

Obraz
© EastNews

W konsekwencji zdjęcie promujące perfumy, na którym aktorka prezentowała się zbyt wyzywająco, zostało wycofane.

Twórcy kampanii reklamowej bronią się twierdząc, że nie wierzą, iż wszystko w przedstawionym na zdjęciu kadrze sugeruje, że modelka jest nieletnia.

Całkowicie nie zgadzają się również z hasłem "reklama niewłaściwa seksualnie", co przylgnęło do kampanii perfum po całej aferze. Autorzy zdjęcia argumentują, że na tym rzekomo dwuznacznym ujęciu nie ma żadnych ”intymnych części ciała lub czynności seksualnych".

A waszym zdaniem czy ta reklama faktycznie sprawia wrażenie niestosownej i prezentuje osobę nieletnią w kontrowersyjnej pozie? Czekamy na wasze komentarze.
(kk/gk)

** [

DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! ]( http://www.facebook.com/filmwppl )**
Zobacz także:

** [

JAK DZIŚ WYGLĄDA PIPPI LANGSTRUMP? ]( http://teleshow.wp.pl/tak-dzis-wyglada-pippi-langstrumpf-6026605664182913g )*
*
[

TO JEST NAJLEPSZY POLSKI FILM WSZECH CZASÓW? ]( http://film.wp.pl/10-najlepszych-polskich-filmow-wszech-czasow-6025273245967489g )**

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (95)