Gwiazdy, które najczęściej pojawiają się w reklamach

Gwiazdy, które najczęściej pojawiają się w reklamach
Źródło zdjęć: © AFP
Grzegorz Kłos

04.06.2011 | aktual.: 05.07.2017 16:01

Sława to nie tylko uwielbienie fanów, ale również wielkie zainteresowanie ze strony firm, które zabiegają o to, by gwiazdy reklamowały ich produkty

Sława to nie tylko uwielbienie fanów. To również wielkie zainteresowanie ze strony firm, które zabiegają o to, aby gwiazdy reklamowały ich produkty. Frytki, środki owadobójcze, stacje paliw, kleje do glazur. To tylko niektóre produkty firmowane twarzami polskich celebrytów. Zobaczcie, która z polskich sław zarabia najwięcej i w jakich reklamach pojawia się najczęściej!

1 / 7

7. Zygmunt Chajzer – Sprzeda wszystko

Obraz
© Michał Pieściuk / newspix.pl

Parafrazując Jerzego Sthura z „Seksmisji”, Chajzer mógłby śmiało powiedzieć: biel, widzę biel.

Prezenter od wielu lat bowiem reklamuje proszek do prania. Ostatnio namawiał też do wysyłania SMS-ów w loterii i telezakupów.

Szkoda, że częściej niż w programach, można go oglądać tylko w reklamach. Z trzema kontraktami reklamowymi na koncie Chajzer ląduje u nas na ostatnim miejscu.

2 / 7

6. Katarzyna Figura – Lubi zaskakiwać

Obraz
© Michał Pieściuk / newspix.pl

Kasia Figura jest aktorką wszechstronnie uzdolnioną. Nikt tak jak ona nie potrafi z przekonaniem i wrodzonym seksapilem mówić o erotycznej linii telefonicznej, kredytach gotówkowych, magazynie dla kobiet i frytkach.

Niektórzy z pewnością są nawet w stanie jej uwierzyć, że ten ostatni z czterech produktów, które reklamowała, jest bardzo zdrowy.

3 / 7

5. Joanna Brodzik – Reklamuje, ale bez przekonania

Obraz
© Michał Pieściuk / newspix.pl

Joanna Brodzik, gwiazda serialu „Miłość nad rozlewiskiem”, wzięła dotychczas udział w pięciu kampaniach reklamowych.

Gwiazda namawiała widzów do picia pewnej wody mineralnej, używania kremu, korzystania z usług jednej z sieci komórkowych, farbowania włosów produktami jej ulubionej marki oraz nabywaniu najlepszego auta dla mam. Według nas Brodzik w każdej z reklam była jednak mało przekonująca.

4 / 7

4. Artur Żmijewski – Ludzie go kochają

Obraz
© AFP

Od wielu lat Artur Żmijewski wygrywa w rankingach na najprzystojniejszych i najbardziej lubianych aktorów.

Nie ma się więc czemu dziwić, że firmy biją się o to, by zachęcał do reklamowania ich produktów. Aktor nie przyjmuje jednak każdej oferty. Dotychczas chwalił piwo, wodę mineralną, kawę, fundusz inwestycyjny, samochód i kredyty.

Nie wydaje się nam, aby kariera reklamowa aktora skończyła się na sześciu kontraktach. Wszak trzeba kuć żelazo póki gorące.

5 / 7

3. Edyta Herbuś – Coraz bardziej doceniana

Obraz
© Kapif.pl

Edyta od wielu lat cieszy się zainteresowaniem firm pragnących, by reklamowała ich produkty.

Celebrytce udaje się jednak piąć po szczeblach kariery reklamowej. Herbuś, która zachwalała sześć produktów, zaczynała od prezentowania środków na stonkę. Później reklamowała sieć fastfoodów, wodę mineralną, kosmetyki, telefony komórkowe, a teraz buty, które – jak zapewnia – wpływają na poprawę kształtu pośladków.

6 / 7

2. Katarzyna Cichopek – Aktorstwo głównie reklamowe

Obraz
© Michał Pieściuk / newspix.pl

Ilość ról nie zawsze bywa proporcjonalna w stosunku do ilości reklam, w których pojawiają się gwiazdy.

Tak jest w przypadku Kasi Cichopek. Aktorka, która może pochwalić się zaledwie dwiema dużymi rolami w polskich serialach, wystąpiła w aż siedmiu reklamach!

Celebrytka zachwalała kawę, bieliznę, szampon, środek na odchudzanie, loterię SMS-ową, jeden z magazynów dla kobiet i zachęcała do kupowania lalek.

7 / 7

1. Adam Małysz – Chodząca reklama

Obraz
© Tomasz Jagodziński / newspix.pl

Herbata, napój energetyzujący, czekolady, zupy, ubezpieczenia, sieć komórkowa, kleje do glazur, samochód, firma pocztowa, piwo, okna i stacje paliw – wszystkie te rzeczy łączy jedna osoba – Adam Małysz.

Nasz najlepszy skoczek w swojej zawodowej karierze oprócz zdobywania medali, zdobywał kolejne, opiewające na ogromne kwoty kontrakty reklamowe.

Dotychczas podpisał ich 12! I choć Małysz zakończył już swoją karierę sportową, specjaliści od biznesu są przekonani, że jeszcze długo będzie zachwalał różne produkty.

(Fakt/gk)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (24)