"Mam talent! 2" przyniósł ogromne zyski z reklam
Rzadko się zdarza, by druga edycja jakiegoś programu miała lepsze wyniki niż pierwsza. Przykład "Mam Talent" pokazuje jednak, że może być inaczej.
Druga edycja programu "Mam talent!" miała o ponad 600 000 widzów więcej niż emitowana rok temu pierwsza seria talent show, a w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencyjnym stacjom. W górę poszły też wpływy reklamowe programu - informują Wirtualnemedia.pl.
09.12.2009 14:39
Średnia oglądalność drugiej edycji programu wyniosła 5,39 mln widzów. Najwięcej widzów - 6,7 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę. Dla porównania, widownia pierwszej edycji przyciągała przed ekrany średnio 4,75 mln widzów.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 56 mln zł, czyli były o 1,4 mln zł wyższe niż przy pierwszej serii, ale wtedy program liczył o dwa odcinki mniej.
Drugi finał popularnego programu wygrał akordeonista Marcin Wyrostek. Zdobył on największą sympatię publiczności oraz czek na 300 tysięcy złotych! W finałowej trójce oprócz zwycięzcy znaleźli się bracia Marcel i Nikodem Legunowie (II miejsce) oraz Alexander Martinez (III miejsce).
Kolejna edycja jesienią 2010 roku.
Zobacz także:
**[
ALKOHOLOWE WYBRYKI GWIAZD ]( http://film.wp.pl/szokujace-wybryki-pijanych-gwiazd-6025285188666497g ) [
HISTORYCZNE NIEWYPAŁY ]( http://film.wp.pl/finansowe-klapy-filmowe-6025284952892545g ) [
NIEROZBIERALNE POLSKIE AKTORKI ]( http://film.wp.pl/nierozbieralne-polskie-aktorki-6025284635869825g ) [
SZOKUJĄCE ZAROBKI DZIECIĘCYCH GWIAZD ]( http://aleseriale.pl/gid,5162,img,204006,fototemat.html ) **