"Marsjanin" podbija kina z pomocą Polaków

Widowiskowa opowieść science-fiction z Mattem Damonem w roli kosmonauty, walczącego o przetrwanie na Marsie, zarobiła na całym świecie już ponad 100 milionów dolarów. *"Marsjanin", który 2 października trafił do kin był najchętniej oglądanym tytułem minionego weekendu w Stanach Zjednoczonych. Promocję filmu wspierała seria nietypowych zwiastunów zrealizowanych na zlecenie Ridleya Scotta. Jeden z nich „Ares: Our Greatest Adventure” zrealizowało polskie studio Juice. Klip możecie zobaczyć poniżej.*

"Marsjanin" podbija kina z pomocą Polaków
Źródło zdjęć: © East news

09.10.2015 13:38

Pracowaliśmy nad tym materiałem przez dwa miesiące. Poprzeczka była ustawiona bardzo wysoko, gdyż musieliśmy przygotować film, który nie tylko będzie realistyczny ale również dorówna jakością ujęciom z samego filmu – mówi Natalia Lasota, producentka ze studia Juice. – Cieszymy się bardzo, że film wzbudza tak duże zainteresowanie.

Pomysł był prosty: premierę „Marsjanina” poprzedziły pojawiające się w internecie zapowiedzi sugerujące, że misja Ares 3 na Marsa odbędzie się naprawdę. Producenci filmu stopniowo budowali napięcie. Na początku września do sieci trafił materiał zrealizowany w studiu „Juice” i stylizowany na cieszący się popularnością w Stanach Zjednoczonych serial popularno-naukowy „Kosmos”. Jego gospodarzem jest amerykańska gwiazda astrofizyki Neil DeGrasse Tyson. Studio Juice stworzyło miniodcinek programu, w którym prowadzący opowiada o niebezpieczeństwach i potencjalnych zyskach misji statku Hermes na Marsa. W sumie nad zwiastunem „Ares: Our Greatest Adventure” pracował blisko 10-osobowy zespół Juice’a.

Michał Misińki - reżyser, dyrektor artystyczny i designer. Od 2007 roku związany z firmą Juice. Jako dyrektor artystyczny pracował przy oficjalnym spocie BBC przygotowanym z okazji Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 r. nagrodzonym BAFTA. W portfolio ma również realizację zwiastunu do serialu “Wikingowie” oraz reżyserię filmu otwierającego festiwal dla pełnych pasji, młodych producentów i animatorów „Trojan Horse was a Unicorn” w Portugalii.

Natalia Lasota – producentka i post producentka związana z firmą Juice od 2014 r. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła jako kierownik produkcji w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Przez lata realizowała projekty fabularne, reklamowe oraz non profit w Polsce, Francji oraz Indiach. W 2015 r. miała przyjemność realizować film otwierający portugalski festiwal „Trojan Horse was a Unicorn”.

Jakub Knapik – VFX / CG Supervisor (realizator efektów wizualnych) z ponad dziesięcioletnim stażem. Wcześniej związany z Platige Image, zrealizował wiele imponujących projektów reklamowych i fabularnych. Na liście znajdują się m.in. filmy: „Katyń”, „Melancholia”, „Antychryst”, „Essential Killing” czy „Hiszpanka”. W 2014 roku został nominowany do prestiżowej nagrody Visual Effects Society Awards za film „Ambition”. W zespole Juice pracował m.in. przy filmie inagurującym festiwal „Trojan Horse was a Unicorn” w Portugalii .

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (28)