Trwa ładowanie...
d4bb5o9

Rekordowa popularność filmu "The Interview" w internecie

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Rekordowa popularność filmu "The Interview" w internecie
(Facebook)
d4bb5o9

W ciągu zaledwie 4 dni od rezygnacji sieci kin z wyświetlania kontrowersyjnego filmu *"The Interview" (Wywiad) i udostępnienia go w internecie, był on zakupiony lub wypożyczony ponad 2 mln razy przynosząc 15 mln dol. zysku - poinformowała wytwórnia Sony Pictures.*

W opublikowanym oświadczeniu Sony Pictures stwierdziła, że w ten sposób komedia o próbie zamachu na przywódcę Korei Północnej Kim Dzong Una, która rozwścieczyła władze w Pjongjangu, stała się najpopularniejszym filmem, jaki wytwórnia kiedykolwiek umieściła w internecie.

Sony może też liczyć na dodatkowe dochody od koncernu Apple, który zgodził się udostępnić film w swojej aplikacji internetowej iTunes.

d4bb5o9

Według firmy Rentrak badającej rynek mediów, film przyniósł również 2,8 mln dol. ze sprzedaży biletów w 300 niezależnych kinach, które zdecydowały się na jego pokazy.

Wielkie ogólnokrajowe sieci kin zrezygnowały z wyświetlania filmu po groźbach zamachów i innych aktów przemocy ze strony hakerów działających - jak się powszechnie przypuszcza - na zlecenie władz Korei Północnej.

d4bb5o9

Podziel się opinią

Share

d4bb5o9

d4bb5o9