''The Two Faces of January'': Odważna kreacja Daisy Bevan
Ta suknia więcej odkrywa, niż zakrywa
Na premierze filmu „The Two Faces of January”, thrillera w reżyserii Hosseina Aminiego, zjawili się wszyscy główni aktorzy, ale to nie Kirsten Dunst, Oscar Isaac czy Viggo Mortensen przykuli uwagę prasy. W centrum zainteresowania znalazła się ich młodsza i nieco mniej znana koleżanka z planu, Daisy Bevan
Na premierze filmu <a href="http://film.wp.pl/rozgrywka-6029219022697601c">„The Two Faces of January”</a>, thrillera w reżyserii <a href="http://film.wp.pl/hossein-amini-6031918522299009c">Hosseina Aminiego</a>, zjawili się wszyscy główni aktorzy, ale to nie <a href="http://film.wp.pl/kirsten-dunst-6032078423495809c">Kirsten Dunst</a>, <a href="http://film.wp.pl/oscar-isaac-6030937006302337c">Oscar Isaac</a> czy <a href="http://film.wp.pl/viggo-mortensen-6032096488871041c">Viggo Mortensen</a> przykuli uwagę prasy. W centrum zainteresowania znalazła się ich młodsza i nieco mniej znana koleżanka z planu, Daisy Bevan.
Wszystko za sprawą kreacji, która wywołała wśród zgromadzonych dziennikarzy niemałe kontrowersje – Bevan pojawiła się na czerwonym dywanie w koronkowej błękitnej sukience bez podszewki, spod której prześwitywało nagie ciało...
Emocje nieco opadły, gdy po dokładnym przyjrzeniu się wyszło na jaw, że Bevan wcale nie epatuje nagim ciałem i daleka jest od wywołania skandalu. Aktorka miała na sobie bieliznę w cielistym kolorze, choć być może faktycznie niewidoczną z daleka. Nie ma jednak wątpliwości – tym razem odsłoniętych piersi nie uświadczono.
Daisy jest córką Tima Bevana, producenta filmowego, i aktorki Joely Richardson (znanej między innymi z „Dziewczyny z tatuażem” czy „Akademii wampirów”)
. Bevan, urodzona w 1992 roku, zadebiutowała na ekranie jako sześciolatka w filmie „Elizabeth”; trzy lata później wystąpiła u boku matki w „Aferze naszyjnikowej”. „The Two Faces of January” jest dopiero jej trzecim filmem. Jeszcze w tym roku aktorka ma się pojawić w większej roli w komedii romantycznej „Nothing Like This”.
DALEJ >>>DALEJ >>>