TVP zbada programy telewizyjne
Telewizja Polska planuje zatrudni膰 firm臋, kt贸ra przez rok b臋dzie bada艂a programy telewizyjne - czytamy w serwisie mediarun.pl.
Jak informuje Presserwis, badania maj膮 okre艣li膰 m.in. stopie艅 identyfikacji widz贸w z emitowanymi od dawna audycjami, oceni膰 sposoby ich promowania, a tak偶e sprawdzi膰, co mo偶na w nich zmieni膰.
Nowe propozycje programowe zostan膮 przeanalizowane pod k膮tem grupy docelowej, cz臋stotliwo艣ci emisji i pasma, w kt贸rych s膮 nadawane. Badanie ma tak偶e wykaza膰, czy s膮 one dopasowane do oferty nadawcy, zrozumia艂e dla widza i wyr贸偶niaj膮 si臋 na tle konkurencji.
Respondentami zostan膮 osoby z Warszawy lub miast licz膮cych ok. 100 tys. mieszka艅c贸w, ogl膮daj膮ce telewizj臋 przynajmniej 2 godz. dziennie, z co najmniej 艣rednim wykszta艂ceniem.