Już jest! Wciska w fotel. Kilkanaście milionów wyświetleń w ciągu doby
Na ten moment czekało wielu miłośników kina. W sieci pojawił się premierowy zwiastun drugiej części "Gladiatora". W ciągu niespełna doby trailer wytwórni Paramount został wyświetlony kilkanaście milionów razy. Ciekawostką jest fakt, że w zwiastunie pojawia się Russell Crowe.
W jednym z ostatnich wywiadów Russell Crowe powiedział: - Na pewno czuję się trochę nieswojo, że kręcą kolejny film, a mnie nie ma przy tym projekcie i nie mam wpływu na to, co zostanie zrobione. Kilka razy usłyszałem: "Nie, nie, nie, ta opowieść nie dotyczy mojego bohatera". Nic nie mogłem na to poradzić. To już nie moje miejsce, jestem sześć stóp pod ziemią. Ale z niecierpliwością czekam, co z tego wyjdzie.
Akcja drugiej części "Gladiatora" będzie się rozgrywać 20 lat po wydarzeniach przedstawionych w produkcji z 2000 roku. Gdyby więc Maximus nie zginął pod koniec pierwszego filmu, to jego postać mogłaby się pojawić w sequelu. Ale zginął. Ten fakt nie zniechęcał jednak fanów. "Mógłby się na przykład objawić we wspomnieniach lub w wizjach" – spekulowali widzowie. Ich życzenia poniekąd się spełniły. Maximusa zobaczyliśmy w premierowym zwiastunie drugiej części "Gladiatora".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
GLADIATOR II - pierwszy zwiastun!
Ujęcia z udziałem Russella Crowe'a nie są jednak nowym materiałem, lecz fragmentami filmu z 2000 roku. W ciekawy sposób wprowadzają jednak widzów w nową opowieść, której premiera została zaplanowana na 15 listopada 2024 roku.
Dynamiczny zwiastun, który prezentuje sceny bitew oraz pojedynki gladiatorów został entuzjastycznie przyjęty przez widzów, co zdecydowanie zwiększa jego szanse na odniesienie komercyjnego sukcesu. Według informacji pochodzących z różnych źródeł koszt produkcji drugiej części "Gladiatora" sięgnął 250-310 mln dolarów. "Avatar: Istota wody" czy "Szybcy i wściekli 10" pochłonęły więcej pieniędzy, jednak były to tak zwane box office’owe pewniaki.
Tymczasem analitycy rynku kinowego uważają "Gladiatora 2" za ryzykowny i trudny do przewidzenia projekt. Dla filmu o tak dużym budżecie sukcesem będzie dopiero wynik w granicach 800 mln dolarów wpływów. To nie jest prosta sprawa, bo pierwsza część filmu – już po uwzględnieniu inflacji – zarobiła w kinach około 900 mln dolarów.
W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" mówimy o rewolucji w HBO Max, które zmieniło się w krótkie Max. Ile to kosztuje? Co można oglądać? Przy okazji wspominamy wstrząsające sceny z "Rodu smoka", który wrócił z 2. sezonem. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: