Kogo chcielibyście zobaczyć w reklamie?

Polacy z udziału w reklamie pamiętają głównie Marka Kondrata, Piotra Fronczewskiego i Krzysztofa Ibisza. A kogo chcieliby zobaczyć w reklamie?

Pamiętamy
Źródło zdjęć: © AKPA

/ 10Najsilniej kojarzeni celebryci w reklamach

Obraz
© TVN

/ 10Piotr Fronczewski

Obraz

Polacy mają zróżnicowane zdanie na temat pojawiania się gwiazd telewizji, muzyki i kina w reklamach - aż 59 proc. uzależnia swoją opinię od konkretnej osoby.

/ 10Krzysztof Ibisz

Obraz
© AKPA

11 proc. ankietowanych promocyjne zaangażowanie celebrytów się podoba, a 6 proc. nawet bardzo.

Z drugiej strony 13 proc. respondentów nie lubi, gdy znana osoba reklamuje jakiś produkt, a 10 proc. zdecydowanie to krytykuje - czytamy na wirtualnemedia.pl.

/ 10Pamiętamy

Obraz
© AKPA

83 proc. Polaków przypomina sobie jakąkolwiek reklamę, w której występowała gwiazda telewizji, muzyki lub kina.

/ 10Marek Kondrat

Obraz
© AKPA

Wśród polskich celebrytów najsilniej kojarzony z konkretną marką jest Marek Kondrat - na 2452 deklaracje aż 702 wiązały go z reklamami banku.

/ 10Fronczewski i Ibisz

Obraz
© AKPA

W 183 przypadkach wskazano na udział Piotra Fronczewskiego w promocji banku, a w 103 - udział Krzysztofa Ibisza w promocji szamponu.

/ 10Anna Przybylska

Obraz
© AKPA

87 razy skojarzono Małgorzatę Foremniak z marką kosmetyków, 86 razy - Zygmunta Chajzera z proszkiem, a 79 razy - Annę Przybylską z produktami do makijażu.

/ 10Katarzyna Cichopek

Obraz
© AKPA

Z kolei gwiazdami, które Polacy najchętniej widzieliby w kolejnych kampaniach reklamowych są Katarzyna Cichopek (31 wskazań na 680 wszystkich deklaracji), Szymon Majewski (30 wskazań) i Doda (28) - podają wirtualnemedia.pl.

/ 10Szymon Majewski

Obraz
© AKPA

Ankietowani najbardziej chcieliby zobaczyć Cichopek w reklamach kosmetyków i zabawek, Majewskiego w reklamach piwa, odzieży, telefonii komórkowej i herbaty, a Dodę w reklamach samochodów, bielizny i prezerwatyw.

10 / 10Dorota Rabczewska

Obraz
© AKPA

W opinii Polaków znane osoby do występowania w kampaniach reklamowych najbardziej motywuje wysokie honorarium (średnia ocen 4,1 w skali od 1 do 5) oraz gaża w połączeniu z przekonaniem o renomie promowanej marki (3,3), a nieco mniej - samo przeświadczenie o jakości reklamowanego produktu (2,2) oraz używanie go przez siebie (2).

Wybrane dla Ciebie

Jest niemile widziany. Nie został zaproszony na ślub brata
Jest niemile widziany. Nie został zaproszony na ślub brata
Myślał, że to koniec kariery. "Film umarł. Był porażką"
Myślał, że to koniec kariery. "Film umarł. Był porażką"
James McAvoy zaatakowany w barze. Rzucił się na niego obcy mężczyzna
James McAvoy zaatakowany w barze. Rzucił się na niego obcy mężczyzna
Koniec złudzeń. Dzieło życia Kevina Costnera trafiło do kosza
Koniec złudzeń. Dzieło życia Kevina Costnera trafiło do kosza
Michael Caine wraca z emerytury. 92-letni aktor zagra w filmie
Michael Caine wraca z emerytury. 92-letni aktor zagra w filmie
Słaby film, potem wielki skandal. Domaga się milionów odszkodowania od Baldoniego
Słaby film, potem wielki skandal. Domaga się milionów odszkodowania od Baldoniego
"Breslau": ogromny rozmach i wartka akcja. Takiego serialu potrzebowaliśmy
"Breslau": ogromny rozmach i wartka akcja. Takiego serialu potrzebowaliśmy
Romans kwitnie. Nie mogli oderwać od siebie rąk
Romans kwitnie. Nie mogli oderwać od siebie rąk
Polski serial powrócił po 17 latach. Dla wielu widzów był najlepszy
Polski serial powrócił po 17 latach. Dla wielu widzów był najlepszy
Odeszła z sekty, mając 22 lata. Mówi o religii odpowiedzialnej za "okropne rzeczy"
Odeszła z sekty, mając 22 lata. Mówi o religii odpowiedzialnej za "okropne rzeczy"
"Uwikłani w ludobójstwo". Hollywoodzkie gwiazdy ostro protestują
"Uwikłani w ludobójstwo". Hollywoodzkie gwiazdy ostro protestują
Charlie Sheen o trudnych relacjach z ojcem. "Największa zdrada"
Charlie Sheen o trudnych relacjach z ojcem. "Największa zdrada"