Kogo chcielibyście zobaczyć w reklamie?
Polacy z udziału w reklamie pamiętają głównie Marka Kondrata, Piotra Fronczewskiego i Krzysztofa Ibisza. A kogo chcieliby zobaczyć w reklamie?
Piotr Fronczewski
Polacy mają zróżnicowane zdanie na temat pojawiania się gwiazd telewizji, muzyki i kina w reklamach - aż 59 proc. uzależnia swoją opinię od konkretnej osoby.
Krzysztof Ibisz
11 proc. ankietowanych promocyjne zaangażowanie celebrytów się podoba, a 6 proc. nawet bardzo.
Z drugiej strony 13 proc. respondentów nie lubi, gdy znana osoba reklamuje jakiś produkt, a 10 proc. zdecydowanie to krytykuje - czytamy na wirtualnemedia.pl.
Pamiętamy
83 proc. Polaków przypomina sobie jakąkolwiek reklamę, w której występowała gwiazda telewizji, muzyki lub kina.
Marek Kondrat
Wśród polskich celebrytów najsilniej kojarzony z konkretną marką jest Marek Kondrat - na 2452 deklaracje aż 702 wiązały go z reklamami banku.
Fronczewski i Ibisz
W 183 przypadkach wskazano na udział Piotra Fronczewskiego w promocji banku, a w 103 - udział Krzysztofa Ibisza w promocji szamponu.
Anna Przybylska
87 razy skojarzono Małgorzatę Foremniak z marką kosmetyków, 86 razy - Zygmunta Chajzera z proszkiem, a 79 razy - Annę Przybylską z produktami do makijażu.
Katarzyna Cichopek
Z kolei gwiazdami, które Polacy najchętniej widzieliby w kolejnych kampaniach reklamowych są Katarzyna Cichopek (31 wskazań na 680 wszystkich deklaracji), Szymon Majewski (30 wskazań) i Doda (28) - podają wirtualnemedia.pl.
Szymon Majewski
Ankietowani najbardziej chcieliby zobaczyć Cichopek w reklamach kosmetyków i zabawek, Majewskiego w reklamach piwa, odzieży, telefonii komórkowej i herbaty, a Dodę w reklamach samochodów, bielizny i prezerwatyw.
Dorota Rabczewska
W opinii Polaków znane osoby do występowania w kampaniach reklamowych najbardziej motywuje wysokie honorarium (średnia ocen 4,1 w skali od 1 do 5) oraz gaża w połączeniu z przekonaniem o renomie promowanej marki (3,3), a nieco mniej - samo przeświadczenie o jakości reklamowanego produktu (2,2) oraz używanie go przez siebie (2).