Kogo chcielibyście zobaczyć w reklamie?

Kogo chcielibyście zobaczyć w reklamie?
Źródło zdjęć: © AKPA

Polacy z udziału w reklamie pamiętają głównie Marka Kondrata, Piotra Fronczewskiego i Krzysztofa Ibisza. A kogo chcieliby zobaczyć w reklamie?

1 / 9

Piotr Fronczewski

Obraz

Polacy mają zróżnicowane zdanie na temat pojawiania się gwiazd telewizji, muzyki i kina w reklamach - aż 59 proc. uzależnia swoją opinię od konkretnej osoby.

2 / 9

Krzysztof Ibisz

Obraz
© AKPA

11 proc. ankietowanych promocyjne zaangażowanie celebrytów się podoba, a 6 proc. nawet bardzo.

Z drugiej strony 13 proc. respondentów nie lubi, gdy znana osoba reklamuje jakiś produkt, a 10 proc. zdecydowanie to krytykuje - czytamy na wirtualnemedia.pl.

3 / 9

Pamiętamy

Obraz
© AKPA

83 proc. Polaków przypomina sobie jakąkolwiek reklamę, w której występowała gwiazda telewizji, muzyki lub kina.

4 / 9

Marek Kondrat

Obraz
© AKPA

Wśród polskich celebrytów najsilniej kojarzony z konkretną marką jest Marek Kondrat - na 2452 deklaracje aż 702 wiązały go z reklamami banku.

5 / 9

Fronczewski i Ibisz

Obraz
© AKPA

W 183 przypadkach wskazano na udział Piotra Fronczewskiego w promocji banku, a w 103 - udział Krzysztofa Ibisza w promocji szamponu.

6 / 9

Anna Przybylska

Obraz
© AKPA

87 razy skojarzono Małgorzatę Foremniak z marką kosmetyków, 86 razy - Zygmunta Chajzera z proszkiem, a 79 razy - Annę Przybylską z produktami do makijażu.

7 / 9

Katarzyna Cichopek

Obraz
© AKPA

Z kolei gwiazdami, które Polacy najchętniej widzieliby w kolejnych kampaniach reklamowych są Katarzyna Cichopek (31 wskazań na 680 wszystkich deklaracji), Szymon Majewski (30 wskazań) i Doda (28) - podają wirtualnemedia.pl.

8 / 9

Szymon Majewski

Obraz
© AKPA

Ankietowani najbardziej chcieliby zobaczyć Cichopek w reklamach kosmetyków i zabawek, Majewskiego w reklamach piwa, odzieży, telefonii komórkowej i herbaty, a Dodę w reklamach samochodów, bielizny i prezerwatyw.

9 / 9

Dorota Rabczewska

Obraz
© AKPA

W opinii Polaków znane osoby do występowania w kampaniach reklamowych najbardziej motywuje wysokie honorarium (średnia ocen 4,1 w skali od 1 do 5) oraz gaża w połączeniu z przekonaniem o renomie promowanej marki (3,3), a nieco mniej - samo przeświadczenie o jakości reklamowanego produktu (2,2) oraz używanie go przez siebie (2).

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (18)