WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane wyróżnione przez magazyn Brief

29 października w Warszawie podczas uroczystej gali z okazji 15. urodzin magazynu Brief zostały rozdane tytuły Ludzi Roku 2014.

Obraz
Źródło zdjęć: © mat. promocyjne

Specjalne wyróżnienie w kategorii ”Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”, otrzymał festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane. Kapituła konkursowa doceniła sposób, w jaki festiwal przyczynia się do pogłębiania więzi pomiędzy dwoma miastami partnerskimi Sopotem i Zakopanem oraz wysoki i nowatorski poziom komunikacji marketingowej projektu.

Nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka – redaktora naczelnego magazynu Brief, wspólnie odebrali Prezydent Sopotu - Jacek Karnowski, burmistrz miasta Zakopane - Janusz Majcher, Paweł Patkowski - Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange oraz Paweł Adamski prezes firmy Outdoor Cinema – pomysłodawca i organizator festiwalu.

Festiwal już od 7 lat łączy miasta partnerskie. Codziennie przez 62 dni wakacji, na olbrzymich, pneumatycznych ekranach, na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach wyświetlane są najlepsze produkcje z całego świata. Na widzów czekają letnie sale kinowe, w których można oglądać filmy, siedząc wygodnie na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. Przez 7 edycji festiwalu filmy w Sopocie, Zakopanem oraz Wagonie Filmowym obejrzało łącznie ponad 750 tysięcy widzów.

Korzystając z okazji Outdoor Cinema pragnie podziękować tym, bez których ta nagroda nie byłaby możliwa.

Specjalne podziękowania dla PKP Intercity, oficjalnego przewoźnika, za stworzenie jedynej mobilnej sali filmowej w Europie oraz partnera strategicznego telewizji TVN. Podziękowania dla patronów medialnych festiwalu: Grupy RMF, Grupy Wirtualna Polska, Gazety Wyborczej i Grupy AMS, sieci salonów Empik, portalu Stopklatka.pl, firmy Euronet oraz kina partnerskiego Multikino, sponsorów wspierającym SONY, Villeroy & Boch oraz Citroen.

Dziękujemy również naszym partnerom: Urzędowi Miasta Sopotu, Urzędowi Miasta Zakopane, Kąpielisku Morskiemu Sopot oraz Biuru Promocji Zakopanego oraz marce Orange za wiarę w magię kina, dzięki której wspólnie możemy dostarczać widzom niezapomnianych wrażeń filmowych.

Wybrane dla Ciebie

Michael Caine wraca z emerytury. 92-letni aktor zagra w filmie
Michael Caine wraca z emerytury. 92-letni aktor zagra w filmie
Słaby film, potem wielki skandal. Domaga się milionów odszkodowania od Baldoniego
Słaby film, potem wielki skandal. Domaga się milionów odszkodowania od Baldoniego
"Breslau": ogromny rozmach i wartka akcja. Takiego serialu potrzebowaliśmy
"Breslau": ogromny rozmach i wartka akcja. Takiego serialu potrzebowaliśmy
Romans kwitnie. Nie mogli oderwać od siebie rąk
Romans kwitnie. Nie mogli oderwać od siebie rąk
Polski serial powrócił po 17 latach. Dla wielu widzów był najlepszy
Polski serial powrócił po 17 latach. Dla wielu widzów był najlepszy
Odeszła z sekty, mając 22 lata. Mówi o religii odpowiedzialnej za "okropne rzeczy"
Odeszła z sekty, mając 22 lata. Mówi o religii odpowiedzialnej za "okropne rzeczy"
"Uwikłani w ludobójstwo". Hollywoodzkie gwiazdy ostro protestują
"Uwikłani w ludobójstwo". Hollywoodzkie gwiazdy ostro protestują
Charlie Sheen o trudnych relacjach z ojcem. "Największa zdrada"
Charlie Sheen o trudnych relacjach z ojcem. "Największa zdrada"
Polacy oglądają na potęgę. Liam Neeson powraca w starym stylu
Polacy oglądają na potęgę. Liam Neeson powraca w starym stylu
Dwayne Johnson szczupły jak nigdy. Zdradza, co się dzieje
Dwayne Johnson szczupły jak nigdy. Zdradza, co się dzieje
Wyciekła scena seksu. "Niemoralne i niekomfortowe"
Wyciekła scena seksu. "Niemoralne i niekomfortowe"
To musi być przebój. Na ten film Netflix wydał ponad 200 mln dolarów
To musi być przebój. Na ten film Netflix wydał ponad 200 mln dolarów