Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane wyróżnione przez magazyn Brief

29 października w Warszawie podczas uroczystej gali z okazji 15. urodzin magazynu Brief zostały rozdane tytuły Ludzi Roku 2014.

Obraz
Źródło zdjęć: © mat. promocyjne

Specjalne wyróżnienie w kategorii ”Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”, otrzymał festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane. Kapituła konkursowa doceniła sposób, w jaki festiwal przyczynia się do pogłębiania więzi pomiędzy dwoma miastami partnerskimi Sopotem i Zakopanem oraz wysoki i nowatorski poziom komunikacji marketingowej projektu.

Nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka – redaktora naczelnego magazynu Brief, wspólnie odebrali Prezydent Sopotu - Jacek Karnowski, burmistrz miasta Zakopane - Janusz Majcher, Paweł Patkowski - Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange oraz Paweł Adamski prezes firmy Outdoor Cinema – pomysłodawca i organizator festiwalu.

Festiwal już od 7 lat łączy miasta partnerskie. Codziennie przez 62 dni wakacji, na olbrzymich, pneumatycznych ekranach, na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach wyświetlane są najlepsze produkcje z całego świata. Na widzów czekają letnie sale kinowe, w których można oglądać filmy, siedząc wygodnie na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. Przez 7 edycji festiwalu filmy w Sopocie, Zakopanem oraz Wagonie Filmowym obejrzało łącznie ponad 750 tysięcy widzów.

Korzystając z okazji Outdoor Cinema pragnie podziękować tym, bez których ta nagroda nie byłaby możliwa.

Specjalne podziękowania dla PKP Intercity, oficjalnego przewoźnika, za stworzenie jedynej mobilnej sali filmowej w Europie oraz partnera strategicznego telewizji TVN. Podziękowania dla patronów medialnych festiwalu: Grupy RMF, Grupy Wirtualna Polska, Gazety Wyborczej i Grupy AMS, sieci salonów Empik, portalu Stopklatka.pl, firmy Euronet oraz kina partnerskiego Multikino, sponsorów wspierającym SONY, Villeroy & Boch oraz Citroen.

Dziękujemy również naszym partnerom: Urzędowi Miasta Sopotu, Urzędowi Miasta Zakopane, Kąpielisku Morskiemu Sopot oraz Biuru Promocji Zakopanego oraz marce Orange za wiarę w magię kina, dzięki której wspólnie możemy dostarczać widzom niezapomnianych wrażeń filmowych.

Wybrane dla Ciebie
Nigdy nie poznawaj swoich idoli. Przekonał się o tym, gdy spotkał Kevina Spacey'a
Nigdy nie poznawaj swoich idoli. Przekonał się o tym, gdy spotkał Kevina Spacey'a
Vin Diesel wygrywa w sądzie. Oskarżycielka planuje odwołanie
Vin Diesel wygrywa w sądzie. Oskarżycielka planuje odwołanie
Program TV. Epickie widowisko za ciężkie miliony zobaczysz już w domu
Program TV. Epickie widowisko za ciężkie miliony zobaczysz już w domu
Sukces polskiego serialu. Jeden z największych przebojów roku
Sukces polskiego serialu. Jeden z największych przebojów roku
Idzie na rekord? Ponad 200 proc. wzrostu
Idzie na rekord? Ponad 200 proc. wzrostu
50 lat "Lotu nad kukułczym gniazdem". Brawurowa rola Jacka Nicholsona znów w kinach
50 lat "Lotu nad kukułczym gniazdem". Brawurowa rola Jacka Nicholsona znów w kinach
Nie zawsze ją poznaje. Córka Bruce'a Willisa mówi, w jakim stanie jest aktor
Nie zawsze ją poznaje. Córka Bruce'a Willisa mówi, w jakim stanie jest aktor
Scarlett Johansson - kariera i kasowe sukcesy królowej box office
Scarlett Johansson - kariera i kasowe sukcesy królowej box office
Reżyser przez 12 lat był ministrantem. "Ja tam byłem, wiem, jak to wygląda"
Reżyser przez 12 lat był ministrantem. "Ja tam byłem, wiem, jak to wygląda"
Brendan Fraser wraca do serii "Mumia". "Czekałem na to przez lata"
Brendan Fraser wraca do serii "Mumia". "Czekałem na to przez lata"
Odważny i łamiący tabu. Przełomowy serial HBO dostaje drugie życie
Odważny i łamiący tabu. Przełomowy serial HBO dostaje drugie życie
Rekordowy debiut na Apple TV. "Jedyna" jest hitem serwisu
Rekordowy debiut na Apple TV. "Jedyna" jest hitem serwisu
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟