Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane wyróżnione przez magazyn Brief
29 października w Warszawie podczas uroczystej gali z okazji 15. urodzin magazynu Brief zostały rozdane tytuły Ludzi Roku 2014.
31.10.2014 | aktual.: 27.11.2017 15:33
Specjalne wyróżnienie w kategorii ”Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”, otrzymał festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane. Kapituła konkursowa doceniła sposób, w jaki festiwal przyczynia się do pogłębiania więzi pomiędzy dwoma miastami partnerskimi Sopotem i Zakopanem oraz wysoki i nowatorski poziom komunikacji marketingowej projektu.
Nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka – redaktora naczelnego magazynu Brief, wspólnie odebrali Prezydent Sopotu - Jacek Karnowski, burmistrz miasta Zakopane - Janusz Majcher, Paweł Patkowski - Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange oraz Paweł Adamski prezes firmy Outdoor Cinema – pomysłodawca i organizator festiwalu.
Festiwal już od 7 lat łączy miasta partnerskie. Codziennie przez 62 dni wakacji, na olbrzymich, pneumatycznych ekranach, na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach wyświetlane są najlepsze produkcje z całego świata. Na widzów czekają letnie sale kinowe, w których można oglądać filmy, siedząc wygodnie na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. Przez 7 edycji festiwalu filmy w Sopocie, Zakopanem oraz Wagonie Filmowym obejrzało łącznie ponad 750 tysięcy widzów.
Korzystając z okazji Outdoor Cinema pragnie podziękować tym, bez których ta nagroda nie byłaby możliwa.
Specjalne podziękowania dla PKP Intercity, oficjalnego przewoźnika, za stworzenie jedynej mobilnej sali filmowej w Europie oraz partnera strategicznego telewizji TVN. Podziękowania dla patronów medialnych festiwalu: Grupy RMF, Grupy Wirtualna Polska, Gazety Wyborczej i Grupy AMS, sieci salonów Empik, portalu Stopklatka.pl, firmy Euronet oraz kina partnerskiego Multikino, sponsorów wspierającym SONY, Villeroy & Boch oraz Citroen.
Dziękujemy również naszym partnerom: Urzędowi Miasta Sopotu, Urzędowi Miasta Zakopane, Kąpielisku Morskiemu Sopot oraz Biuru Promocji Zakopanego oraz marce Orange za wiarę w magię kina, dzięki której wspólnie możemy dostarczać widzom niezapomnianych wrażeń filmowych.