Trwa ładowanie...
orange
31-10-2014 09:37

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane wyróżnione przez magazyn Brief

29 października w Warszawie podczas uroczystej gali z okazji 15. urodzin magazynu Brief zostały rozdane tytuły Ludzi Roku 2014.

Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane wyróżnione przez magazyn BriefŹródło: mat. promocyjne
d13ykzk
d13ykzk

Specjalne wyróżnienie w kategorii ”Projekt Komunikacji Marketingowej Roku 2014”, otrzymał festiwal filmowy Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane. Kapituła konkursowa doceniła sposób, w jaki festiwal przyczynia się do pogłębiania więzi pomiędzy dwoma miastami partnerskimi Sopotem i Zakopanem oraz wysoki i nowatorski poziom komunikacji marketingowej projektu.

Nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka – redaktora naczelnego magazynu Brief, wspólnie odebrali Prezydent Sopotu - Jacek Karnowski, burmistrz miasta Zakopane - Janusz Majcher, Paweł Patkowski - Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange oraz Paweł Adamski prezes firmy Outdoor Cinema – pomysłodawca i organizator festiwalu.

Festiwal już od 7 lat łączy miasta partnerskie. Codziennie przez 62 dni wakacji, na olbrzymich, pneumatycznych ekranach, na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach wyświetlane są najlepsze produkcje z całego świata. Na widzów czekają letnie sale kinowe, w których można oglądać filmy, siedząc wygodnie na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Wstęp na wszystkie projekcje jest bezpłatny. Przez 7 edycji festiwalu filmy w Sopocie, Zakopanem oraz Wagonie Filmowym obejrzało łącznie ponad 750 tysięcy widzów.

Korzystając z okazji Outdoor Cinema pragnie podziękować tym, bez których ta nagroda nie byłaby możliwa.

Specjalne podziękowania dla PKP Intercity, oficjalnego przewoźnika, za stworzenie jedynej mobilnej sali filmowej w Europie oraz partnera strategicznego telewizji TVN. Podziękowania dla patronów medialnych festiwalu: Grupy RMF, Grupy Wirtualna Polska, Gazety Wyborczej i Grupy AMS, sieci salonów Empik, portalu Stopklatka.pl, firmy Euronet oraz kina partnerskiego Multikino, sponsorów wspierającym SONY, Villeroy & Boch oraz Citroen.

Dziękujemy również naszym partnerom: Urzędowi Miasta Sopotu, Urzędowi Miasta Zakopane, Kąpielisku Morskiemu Sopot oraz Biuru Promocji Zakopanego oraz marce Orange za wiarę w magię kina, dzięki której wspólnie możemy dostarczać widzom niezapomnianych wrażeń filmowych.

d13ykzk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13ykzk

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj