Oficjalny plakat do filmu "Popiełuszko. Wolność jest w nas" (premiera 27 lutego) jest łudząco podobny do reklamy amerykańskiej superprodukcji "Casino Royale" o przygodach agenta Jamesa Bonda - pisze "Gazeta Wyborcza".
Oficjalny plakat do filmu "Popiełuszko. Wolność jest w nas" (premiera 27 lutego) jest łudząco podobny do reklamy amerykańskiej superprodukcji "Casino Royale" o przygodach agenta Jamesa Bonda - pisze "Gazeta Wyborcza". >>>> PORÓWNAJ OBA PLAKATY!
[
]( http://www.14luty.com/ )
Plakat
Podobny jest nie tylko układ graficzny i kolorystyka, ale także zdjęcia na tle głównych bohaterów.
Pierwszy plakat
Na obu plakatach widnieją zdjęcia akcji, gór i samochodów.
Daniel Craig jako 007
Jednak superbrykę agenta 007 zastąpiła szara syrenka.
Brak kobiety
Poza tym na afiszu filmu o Popiełuszce z oczywistych względów brak pięknej kobiety.
Twórcy plakatu
Za plakat odpowiedzialny jest dystrybutor "Popiełuszki", firma Kino Świat.
Adam Woronowicz jako Popiełuszko
Reżyser filmu twierdzi, że chciał, żeby obraz trafił do młodych ludzi.
Dwie wersje plakatu
I stąd decyzja, by kampania promocyjna była wielowymiarowa, dlatego przygotowano drugą wersję plakatu (na poprzednim był portret księdza).
Zmiana tytułu
Zmieniono także tytuł filmu z "Popiełuszko" na "Popiełuszko. Wolność jest w nas" - czytamy w "Gazecie Wyborczej".
Premiera filmu
Premiera filmu "Popiełuszko" już 27 lutego.