YouTube ujawnił listę najchętniej oglądanych zwiastunów 2014 roku. Na szczycie znalazł się trailer "Pięćdziesięciu twarzy Greya".
Zapowiedź obrazu na podstawie powieści E.L. James miała 93 miliony odsłon. Niewiele mniej, bo 81 milionów wyświetleń, miał opublikowany zaledwie pod koniec listopada zwiastun filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy". Podium uzupełnia wideo promujące superprodukcję "The Avengers: Age of Ultron", które osiągnęło wynik 78 milionów.
Oto top 10:
- "Pięćdziesiąt twarzy Greya" (93 miliony wyświetleń)
- "Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy" (81 milionów wyświetleń)
- "The Avengers: Age of Ultron" (78 milionów wyświetleń)
- "Jurassic World" (64 miliony wyświetleń)
- "Wojownicze żółwie ninja" (58 milionów wyświetleń)
- "Furious 7" (58 milionów wyświetleń)
- "Minions" (54 miliony wyświetleń)
- "Hobbit: Bitwa Pięciu Armii" (45 milionów wyświetleń)
- "Głupi i głupszy bardziej" (44 miliony wyświetleń)
- "Interstellar" (39 milionów wyświetleń)