Polski e‑kantor reklamuje się w hollywoodzkim filmie. Ich logo pojawiło się nad głową popularnego aktora
Portal finansowy cinkciarz.pl nie szczędzi pieniędzy na reklamę swojej marki. Niedawno ich logo pojawiło się w filmie "Polityka" Patryka Vegi, a teraz możemy je dostrzec w hollywoodzkiej produkcji "Ad Astra".
01.10.2019 | aktual.: 01.10.2019 11:49
Uważni widzowie współczesnych filmów mogą dostrzec liczne reklamy światowych marek. Do tego trendu postanowiła dołączyć firma Cinkciarz.pl, która zagranicą działa pod nazwą Conotoxia. To właśnie jej logo pojawiło się tuż nad głową Donalda Sutherlanda w jednym z kadrów filmu "Ad Astra". Produkcja trafiła 20 września do polskich kin.
Okazuje się, że popularny e-kantor w nieokreślonej przyszłości planuje świadczyć swoje usługi również w kosmosie. Tak przynajmniej wynika z fabuły filmu. Logo Cinkciarz.pl pojawia się w scenie, w której przyjaciel ojca głównego bohatera, granego przez Brada Pitta, ląduje na Księżycu i przemieszcza się po pasażu handlowym na lotnisku.
Film okazał się kasowym hitem. Spekuluje się, że Brad Pitt ma spore szanse na nominację do Oscara.
Co ciekawe, nie jest to pierwsza współpraca polskiego kantoru internetowego z Hollywood. Ich logo pojawiło się już w filmach "John Wick 3" z Keanu Reevsem oraz "Creed II" z Michaelem B. Jordanem. Nieznane są koszty tego typu promocji, ale pozostaje pytanie, czy jest ona opłacalna, skoro logo firmy łatwo pominąć w tle sekundowego kadru.
Cinkciarz.pl jako pierwsza europejska spółka podpisała umowę sponsorską z drużyną koszykówki Chicago Bulls w 2015 r. Tym samym otworzyli sobie furtkę do współpracy na amerykańskim rynku marketingowym. Można się spodziewać, że ich logo jeszcze nie raz ujrzymy w hollywoodzkich produkcjach.