Porażka serialu ze Schwarzeneggerem. Netflix liczył na więcej
Drugi sezon serialu "Fubar" z Arnoldem Schwarzeneggerem zanotował znaczący spadek oglądalności w serwisie Netflix. Tymczasem "Ginny & Georgia" oraz "Love Island USA" utrzymują wysokie wyniki.
Drugi sezon komedii akcji "Fubar" z Arnoldem Schwarzeneggerem nie spełnił oczekiwań w rankingach oglądalności w USA. Według danych Nielsena, w tygodniu od 9 do 15 czerwca serial zanotował 412 mln minut oglądania. To aż 73 proc. mniej niż w premierowym tygodniu w maju 2023 r., kiedy osiągnął 1,53 mld minut.
Z kolei "Ginny & Georgia" utrzymuje się na szczycie listy najchętniej oglądanych tytułów. Serial zanotował 2,86 mld minut oglądania, co jest minimalnym spadkiem w porównaniu do poprzedniego tygodnia, kiedy osiągnął 2,88 mld minut.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Serialowe premiery 2025 - na te tytuły czekamy najbardziej!
Reality show "Love Island USA" również cieszy się dużą popularnością. W drugim tygodniu siódmego sezonu osiągnął 1,09 mld minut oglądania, co jest najlepszym wynikiem w historii programu. Aż 60 proc. widzów to osoby w wieku 18-34 lat, co czyni go liderem w tej grupie demograficznej.
Na liście najchętniej oglądanych seriali znalazł się także "Blindspot", który po dodaniu do Netflixa zajął drugie miejsce z 1,87 mld minut oglądania. "Królestwo zwierząt" również osiągnął dobry wynik z 1,4 mld minut.
W kategorii filmów, "Straw" Tylera Perry'ego zdobył 1,2 mld minut oglądania. Warto zaznaczyć, że dane Nielsena obejmują jedynie oglądalność na telewizorach w USA, pomijając komputery i urządzenia mobilne.
Miażdżony "Jurrasic World", obskurna Warszawa w hicie Prime Video i nowe perełki w streamingu. O tym w nowym Clickbaicie. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Mountainboard czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej: