50 najlepszych plakatów filmowych
16.10.2008 | aktual.: 08.12.2016 13:51
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Coś'' (1982)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Rocky'' (1978)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Złodziej pamięci'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Mroczny Rycerz'' (2008)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Źródło'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Spirit'' (2009)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Planeta Małp'' (2001)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Pachnidło'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''The U.S. vs. John Lennon'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Imperium Kontratakuje'' (1980)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Grindhouse: Death Proof'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Lśnienie'' (1980)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''W.'' (2008)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Sweeney Todd'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Dexter'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Nowa nadzieja'' (1977)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Spacer po linie'' (2005)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Dobry Niemiec''
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''American Beauty'' (1999)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Angielska robota'' (2008)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Projekt: Monster'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Mechaniczna Pomarańcza'' (1971)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Ulice nedzy'' (1973)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Amadeusz'' (1984)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Dark Crystal'' (1982)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Kill Bill'' (2003)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Nieustraszony'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''28 tygodni później'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Excalibur'' (1981)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Ptaki'' (1963)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Źródło'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Zodiac'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Cepillin'' (1978)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
Beyond a Reasonable Doubt (1956)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Mroczny Rycerz'' (2008)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Straż dzienna'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Inwazja'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Dr. Strangelove'' (1964)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Forrest Gump'' (1994)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Dobry, zły, brzydki'' (1966)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
'' Człowiek w czerwonym bucie'' (1985)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Moulin Rouge!'' (2001)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Miasteczko Halloween'' (2003)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Pulp Fiction''
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Poszukiwacze zaginionej Arki'' (1981)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Bez przebaczenia'' (1992)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''V jak Vendetta'' (2006)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Motel'' (2007)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!
''Zawrót głowy'' (1958)
Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.
Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!