50 najlepszych plakatów filmowych

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

''Mechaniczna Pomarańcza'' (1971)
Źródło zdjęć: © Warner Bros. Entertainment Inc.
Michał Nowak

/ 50''THX 1138'' (1971)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Coś'' (1982)

Obraz
© Universal Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Rocky'' (1978)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Złodziej pamięci'' (2007)

Obraz
© Stark Raving Films

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Mroczny Rycerz'' (2008)

Obraz
© Warner

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Źródło'' (2006)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Spirit'' (2009)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Planeta Małp'' (2001)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

/ 50''Pachnidło'' (2006)

Obraz
© Gutek Film

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

10 / 50''The U.S. vs. John Lennon'' (2006)

Obraz
© Lionsgate

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

11 / 50''Imperium Kontratakuje'' (1980)

Obraz
© Lucasfilm

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

12 / 50''Grindhouse: Death Proof'' (2007)

Obraz
© Kino Świat

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

13 / 50''Lśnienie'' (1980)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

14 / 50''W.'' (2008)

Obraz
© Lionsgate

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

15 / 50''Sweeney Todd'' (2007)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

16 / 50''Dexter'' (2006)

Obraz
© Showtime Networks

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

17 / 50''Nowa nadzieja'' (1977)

Obraz
© Lucasfilm

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

18 / 50''Spacer po linie'' (2005)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

19 / 50''Dobry Niemiec''

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

20 / 50''American Beauty'' (1999)

Obraz
© UIP/ fot. "Wróg u bram"

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

21 / 50''Angielska robota'' (2008)

Obraz
© Monolith Films

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

22 / 50''Projekt: Monster'' (2007)

Obraz
© UIP/ fot. "Wróg u bram"

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

23 / 50''Mechaniczna Pomarańcza'' (1971)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

24 / 50''Ulice nedzy'' (1973)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

25 / 50''Amadeusz'' (1984)

Obraz
© Orion Pictures Corporation

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

26 / 50''Dark Crystal'' (1982)

Obraz
© Universal Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

27 / 50''Kill Bill'' (2003)

Obraz
© Miramax

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

28 / 50''Nieustraszony'' (2006)

Obraz
© SPI

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

29 / 50''28 tygodni później'' (2007)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

30 / 50''Excalibur'' (1981)

Obraz
© Orion Pictures Corporation

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

31 / 50''Ptaki'' (1963)

Obraz
© Universal Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

32 / 50''Źródło'' (2006)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

33 / 50''Zodiac'' (2007)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

34 / 50''Cepillin'' (1978)

Obraz
© Televisa S.A. de C.V.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

35 / 50Beyond a Reasonable Doubt (1956)

Obraz
© Bert E. Friedlob Productions

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

36 / 50''Mroczny Rycerz'' (2008)

Obraz
© Warner

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

37 / 50''Straż dzienna'' (2006)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

38 / 50''Inwazja'' (2007)

Obraz
© Warner

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

39 / 50''Dr. Strangelove'' (1964)

Obraz
© Hawk film

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

40 / 50''Forrest Gump'' (1994)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

41 / 50''Dobry, zły, brzydki'' (1966)

Obraz
© United Artists

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

42 / 50'' Człowiek w czerwonym bucie'' (1985)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

43 / 50''Moulin Rouge!'' (2001)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

44 / 50''Miasteczko Halloween'' (2003)

Obraz
© Touchstone Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

45 / 50''Pulp Fiction''

Obraz
© SPI

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

46 / 50''Poszukiwacze zaginionej Arki'' (1981)

Obraz
© Lucasfilm

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

47 / 50''Bez przebaczenia'' (1992)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

48 / 50''V jak Vendetta'' (2006)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

49 / 50''Motel'' (2007)

Obraz
© UIP/ fot. "Wróg u bram"

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

50 / 50''Zawrót głowy'' (1958)

Obraz
© Paramount Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

Wybrane dla Ciebie
On ma 68, ona tylko 29. Ma żonę i córkę w tym samym wieku
On ma 68, ona tylko 29. Ma żonę i córkę w tym samym wieku
"Kogo to obchodzi?". Nie wierzy w diagnozę wystawioną przez żonę
"Kogo to obchodzi?". Nie wierzy w diagnozę wystawioną przez żonę
Kolejna kariera upada. Gwiazdor "nękał i zastraszał"
Kolejna kariera upada. Gwiazdor "nękał i zastraszał"
George Clooney znów o polityce. "To był błąd, szczerze mówiąc"
George Clooney znów o polityce. "To był błąd, szczerze mówiąc"
"Wiem, koniec jest bliski". Tak dziś wygląda gwiazdor słynnego filmu
"Wiem, koniec jest bliski". Tak dziś wygląda gwiazdor słynnego filmu
Oddaje swój miecz świetlny. Legendarny aktor odchodzi z sagi
Oddaje swój miecz świetlny. Legendarny aktor odchodzi z sagi
"Nie ma szans". Jednym słowem zgasił nadzieje fanów
"Nie ma szans". Jednym słowem zgasił nadzieje fanów
Nie nazywa się Martin Sheen. Dziś głęboko żałuje zmiany nazwiska
Nie nazywa się Martin Sheen. Dziś głęboko żałuje zmiany nazwiska
"Żadnych sporów". Sapkowski na planie megahitu Netfliksa
"Żadnych sporów". Sapkowski na planie megahitu Netfliksa
Transformacja Brada Pitta. Nadchodzą zmiany
Transformacja Brada Pitta. Nadchodzą zmiany
Oddaje nerkę obcej osobie. Takie dawstwo jest w Polsce zakazane
Oddaje nerkę obcej osobie. Takie dawstwo jest w Polsce zakazane
"Zawstydzony". Tak Tom Cruise zareagował na jej zaawansowaną ciążę
"Zawstydzony". Tak Tom Cruise zareagował na jej zaawansowaną ciążę