50 najlepszych plakatów filmowych

50 najlepszych plakatów filmowych
Źródło zdjęć: © Warner Bros. Entertainment Inc.
Michał Nowak

16.10.2008 | aktual.: 08.12.2016 13:51

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

1 / 49

''Coś'' (1982)

Obraz
© Universal Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

2 / 49

''Rocky'' (1978)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

3 / 49

''Złodziej pamięci'' (2007)

Obraz
© Stark Raving Films

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

4 / 49

''Mroczny Rycerz'' (2008)

Obraz
© Warner

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

5 / 49

''Źródło'' (2006)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

6 / 49

''Spirit'' (2009)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

7 / 49

''Planeta Małp'' (2001)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

8 / 49

''Pachnidło'' (2006)

Obraz
© Gutek Film

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

9 / 49

''The U.S. vs. John Lennon'' (2006)

Obraz
© Lionsgate

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

10 / 49

''Imperium Kontratakuje'' (1980)

Obraz
© Lucasfilm

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

11 / 49

''Grindhouse: Death Proof'' (2007)

Obraz
© Kino Świat

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

12 / 49

''Lśnienie'' (1980)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

13 / 49

''W.'' (2008)

Obraz
© Lionsgate

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

14 / 49

''Sweeney Todd'' (2007)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

15 / 49

''Dexter'' (2006)

Obraz
© Showtime Networks

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

16 / 49

''Nowa nadzieja'' (1977)

Obraz
© Lucasfilm

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

17 / 49

''Spacer po linie'' (2005)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

18 / 49

''Dobry Niemiec''

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

19 / 49

''American Beauty'' (1999)

Obraz
© UIP/ fot. "Wróg u bram"

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

20 / 49

''Angielska robota'' (2008)

Obraz
© Monolith Films

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

21 / 49

''Projekt: Monster'' (2007)

Obraz
© UIP/ fot. "Wróg u bram"

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

22 / 49

''Mechaniczna Pomarańcza'' (1971)

Obraz
© Warner Bros. Entertainment Inc.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

23 / 49

''Ulice nedzy'' (1973)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

24 / 49

''Amadeusz'' (1984)

Obraz
© Orion Pictures Corporation

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

25 / 49

''Dark Crystal'' (1982)

Obraz
© Universal Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

26 / 49

''Kill Bill'' (2003)

Obraz
© Miramax

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

27 / 49

''Nieustraszony'' (2006)

Obraz
© SPI

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

28 / 49

''28 tygodni później'' (2007)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

29 / 49

''Excalibur'' (1981)

Obraz
© Orion Pictures Corporation

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

30 / 49

''Ptaki'' (1963)

Obraz
© Universal Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

31 / 49

''Źródło'' (2006)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

32 / 49

''Zodiac'' (2007)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

33 / 49

''Cepillin'' (1978)

Obraz
© Televisa S.A. de C.V.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

34 / 49

Beyond a Reasonable Doubt (1956)

Obraz
© Bert E. Friedlob Productions

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

35 / 49

''Mroczny Rycerz'' (2008)

Obraz
© Warner

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

36 / 49

''Straż dzienna'' (2006)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

37 / 49

''Inwazja'' (2007)

Obraz
© Warner

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

38 / 49

''Dr. Strangelove'' (1964)

Obraz
© Hawk film

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

39 / 49

''Forrest Gump'' (1994)

Obraz
© Imperial CinePix

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

40 / 49

''Dobry, zły, brzydki'' (1966)

Obraz
© United Artists

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

41 / 49

'' Człowiek w czerwonym bucie'' (1985)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

42 / 49

''Moulin Rouge!'' (2001)

Obraz
© 20 Century Fox

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

43 / 49

''Miasteczko Halloween'' (2003)

Obraz
© Touchstone Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

44 / 49

''Pulp Fiction''

Obraz
© SPI

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

45 / 49

''Poszukiwacze zaginionej Arki'' (1981)

Obraz
© Lucasfilm

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

46 / 49

''Bez przebaczenia'' (1992)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

47 / 49

''V jak Vendetta'' (2006)

Obraz
© Warner Bros.

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

48 / 49

''Motel'' (2007)

Obraz
© UIP/ fot. "Wróg u bram"

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

49 / 49

''Zawrót głowy'' (1958)

Obraz
© Paramount Pictures

Kiedyś plakaty były dla kina tym czym menu dla restauracji. Musiały być proste i czytelne, tak by każdy mógł wybrać dokładnie to na co ma ochotę. Dzisiaj zatracają swoją pierwotną funkcję, bardziej wabiąc a mniej informując.

Co jakiś czas pojawiają się plakaty nie tylko dobrze narysowane, ale trafnie i czytelnie oddające treść i rodzaj filmu, który reklamują. To właśnie z pośród tych nielicznych Smashing Magazyn wybrał 50 najlepszych!

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)