Coraz więcej reklam w TVP
Telewizja publiczna, walcząc z gigantyczną dziurą budżetową, dokłada do ramówki kolejne reklamy. Jak wyliczył "Dziennik Gazeta Prawna", w 2009 r. obie główne anteny wyemitowały o ponad 250 godzin reklam więcej niż rok wcześniej.
W sumie w TVP 1 i TVP 2 na przerwy reklamowe przeznaczono ponad 1760 godzin. Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w 2009 r. TVP 1 pokazał prawie 900 godzin reklam, a TVP 2 wyemitowała ich 864 godziny. To odpowiednio 146 i 108 godzin więcej niż w 2008 r. Jeżeli zaś porównać dane z ostatnich 10 lat, wówczas okaże się, że czas poświęcany na przerwy reklamowe wydłużył się niemal trzykrotnie.
08.01.2010 11:03
Działania TVP przyniosły rezultaty: w zeszłym roku wzrost przychodów z reklam zanotowała tylko telewizja publiczna. TVP 1 zarobiła ponad 250 mln zł więcej niż rok wcześniej, "Dwójka" zaś - 150 mln zł. Wpływy reklamowe Polsatu spadły w tym czasie o 160 mln zł, a TVN o 73 mln zł - podaje "DGP".
Zobacz także:
**[
SZOKUJĄCE ZAROBKI GWIAZD TVP ]( http://film.wp.pl/tyle-zarabiaja-w-tvp-6025284410012289g ) [
ONA URODZI DZIECKO BRATU! ]( http://film.wp.pl/tila-tequila-urodzi-dziecko-swojego-brata-6025284087915137g ) [
CO SIĘ STAŁO Z JEJ PIERSIAMI? ]( http://film.wp.pl/historia-znikajacych-piersi-sylwii-gliwy-6025284349604993g ) [
ANIA MUCHA: OD LOLITKI DO SEKSBOMBY! ]( http://aleseriale.pl/gid,5832,img,218340,fototemat.html ) **