Trwa ładowanie...
Megafon.pl
ghost in the shell
oprac. Jakub Zagalski
15-03-2017 12:04

Kampania reklamowa "Ghost in the Shell" wymknęła się spod kontroli. Internauci wyrazili swój sprzeciw

Twórcy filmu "Ghost in the Shell" wymyślili oryginalny pomysł na promocję dzieła, niestety, nie docenili internautów.

Kampania reklamowa "Ghost in the Shell" wymknęła się spod kontroli. Internauci wyrazili swój sprzeciwŹródło: Youtube.com
debyabt
debyabt

"Ghost in the Shell" jest aktorską wersją kultowego dziś filmu anime, "Duch w pancerzu" z 1995 roku (reż. Mamoru Oshii)
. Akcja rozgrywa się w połowie XXI wieku. Główną bohaterką jest Major (Scarlett Johansson)
, cyborg o ludzkim mózgu, dowódca w tajnej organizacji Sekcja 9, specjalizującej się w zwalczaniu przestępczości wykorzystującej nowoczesne technologie.

By zbliżyć widzów do postaci, zachęcano internautów do tworzenia memów z hasłem "I Am", nawiązującym do hasła kampanii I Am Major. Internauci zareagowali ekspresowo, choć nie tak jest spodziewali się twórcy.

Wśród sugestii były hasła "I Am Fearless" (jestem nieustraszona) czy "I am a full-time student working two jobs" (jestem studentką pracującą na dwa etaty), tymczasem użytkownicy skorzystali z okazji, by wytknąć obsadzenie w głównej roli białej aktorki.

Wśród memów pojawiły się takie z hasłami "Jestem Japonką", "Jestem kobietą, która powinna dostać rolę" czy "Jestem aktorką biorącą udział w castingu do Mulan" ze zdjęciem Emmy Stone w tle.

Strona do tworzenia memów iammajor.me. Memy można znaleźć tutaj, oraz pod tym adresem, a także na Twitterze pod hashtagiem #iammajor.

Za kamerą "Ghost in the Shell" stanął Rupert Sanders. Premierę, także w Polsce, zaplanowano na 31 marca 2017 roku.

debyabt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
debyabt