Show Macieja Orłosia znika z anteny
20.07.2009 | aktual.: 22.03.2017 15:54
Teleturniej "300 proc. normy" prowadzony przez Macieja Orłosia, najprawdopodobniej nie doczeka się kontynuacji w jesiennej ramówce TVP 1.
Emisja
"300 proc. normy" nadawane było w Jedynce od września ub.r do początku lipca br., jesienią 2008 roku w soboty i niedziele o 17.20, a w tym roku głównie w soboty o 17.20 - przypominają Wirtualnemedia.pl.
Teleturniej
Teleturniej sprawdzał wiedzę uczestników na temat wydarzeń z życia Polaków w czasach PRL-u.
Gracze odpowiadali w nim na pytania przygotowane w formie zabawnych archiwaliów filmowych z tamtych czasów.
Powody
- Nadaliśmy 50 odcinków tego programu, co spowodowało wyczerpanie się zbioru archiwaliów w nim wykorzystywanych. Wszystkie kuriozalne rzeczy z czasów PRL-u zostały już pokazane i wyśmiane w tym programie - tak w rozmowie z Wirtualnemedia.pl powód zdjęcia teleturnieju z anteny tłumaczy Roman Rogowiecki, zastępca dyrektora TVP 1 ds. audycji artystycznych i rozrywkowych.
Oglądalność
Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że wszystkie odcinki programu "300 proc. normy" oglądało średnio 2,62 mln widzów przy udziale w grupie 4+ wynoszącym 25,72 proc., a w 16-49 - 19,81 proc. W czasie jego emisji Jedynka wygrywała z konkurencją, bo TVN miał wtedy 15,49 proc. udziału, TVP 2 - 15,27 proc., a Polsat - 11,5 proc. (dane dla grupy 4+).
Nowe show
Na razie nie zdecydowano, jaki program zastąpi "300 proc. normy" w jesiennej ramówce Jedynki.
Teleturniej dla narzeczonych
- Jest parę różnych pomysłów - mówi tylko Rogowiecki. Jedną z propozycji jest teleturniej, w którym brałyby udział pary narzeczeńskie.
'Teleexpress' liderem programów informacyjnych
Teleturniej Orłosia zostanie prawdopodobnie zdjęty z anteny, natomiast inny program z jego udziałem ma się dużo lepiej.
Oglądalność programu informacyjnego
"Teleexpress" został liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym półroczu br.
Jednocześnie zyskał on najwięcej widzów.
Udziały
Średnia oglądalność nadawanego w Jedynce "Teleexpressu" w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniosła 4,32 mln widzów, czyli o 7,96 proc. więcej niż rok wcześniej, a udział programu w rynku wzrósł o 1,04 pkt. proc. do 43,63 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.