Telewizje na Boże Narodzenie serwują nam same powtórki. Wszystko dlatego, że w czasie świąt gwałtownie zamiera rynek reklamowy - wyjaśnia "Dziennik Gazeta Prawna".
Według gazety, przychody stacji telewizyjnych z tytułu reklam maleją w tym czasie nawet o 60% w porównaniu z okresem przedświątecznym. I tak jest co roku. Stacje telewizyjne nie pokazują więc niemal żadnych nowości filmowych oraz premierowych odcinków swoich najlepiej oglądanych show.
Dlaczego? - Dla telewizji zaczyna się właśnie martwy okres reklamowy, który potrwa do lutego - mówi "Dziennikowi Gazecie Prawnej" Jakub Bierzyński, ekspert rynku medialnego, szef firmy Omnicom Media Group.
Reklamodawcy swoje budżety reklamowe wydają przede wszystkim w listopadzie i w grudniu. Ale tylko do świąt, czyli wtedy, gdy Polacy wpadają w gorączkę przedświątecznych zakupów.
Zobacz także:
**[
ALKOHOLOWE WYBRYKI GWIAZD ]( http://film.wp.pl/szokujace-wybryki-pijanych-gwiazd-6025285188666497g ) [
HISTORYCZNE NIEWYPAŁY ]( http://film.wp.pl/finansowe-klapy-filmowe-6025284952892545g ) [
NIEROZBIERALNE POLSKIE AKTORKI ]( http://film.wp.pl/nierozbieralne-polskie-aktorki-6025284635869825g ) [
SZOKUJĄCE ZAROBKI DZIECIĘCYCH GWIAZD ]( http://aleseriale.pl/gid,5162,img,204006,fototemat.html ) **