Kino Orange najlepszą usługą roku w konkursie Dobry Wzór 2013

Obraz
Źródło zdjęć: © Orange Kino Letnie

Kino Orange - największe objazdowe kino w Polsce - zwyciężyło, w jubileuszowej 20. edycji konkursu Dobry Wzór 2013, w kategorii najlepsza usługa roku. Dobry Wzór to ogólnopolski konkurs, w którym nagradzane są najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. Gala Finałowa odbyła się 24 października w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 190 polskich i zagranicznych produktów i usług. Eksperci Instytutu Wzornictwa Przemysłowego dopuścili do finału 91 produktów i tylko 8 usług. W ekspertyzie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego o Kinie Orange czytamy: Idea wyświetlania filmów w miejscach, w których nie ma kin przyczyniła się do powstania dobrze zaprojektowanej usługi, która aktywizuje mieszkańców mniejszych miejscowości Polski. Interesujący repertuar utrzymuje wysoki poziom kulturotwórczy usługi, co w wielu przypadkach staje się zalążkiem stacjonarnego kina w danej miejscowości. Czytelna strona internetowa, sprawna organizacja techniczna i niewygórowane ceny biletów są dowodem na zaprojektowanie usługi z myślą o użytkowniku.

Jestem szczęśliwy, że rozpoczynamy nowy sezon docenieni w tak prestiżowym konkursie. - mówi Paweł Adamski, Prezes firmy Outdoor Cinema, pomysłodawca i organizator kina objazdowego. - Chciałbym przy tej okazji podziękować ludziom i instytucjom, bez których nie moglibyśmy realizować naszego projektu. Dyrektorom i pracownikom Domów Kultury z ponad 160 miejscowości, które odwiedziliśmy przez 3 lata działalności Kina Orange. Producentom, twórcom i dystrybutorom filmów, które wyświetlamy na seansach naszego kina objazdowego. Partnerowi strategicznemu projektu - firmie Orange – z którym stworzyliśmy tak unikalną, rozbudzającą miłość do kina i potrzebną usługę.

Kino Orange, wraz z innymi laureatami i finalistami konkursu Dobry Wzór 2013, jest prezentowane na pokonkursowej wystawie w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. przy ul. Świętojerskiej 5/7, która potrwa do 8 grudnia.

Kino Orange to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie 1. Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina 30 minut przed seansem. Przedsprzedaż biletów online na www.KinoOrange.pl

Wybrane dla Ciebie

Olivia Wilde i były mąż piosenkarki. Nie mogli oderwać od siebie rąk
Olivia Wilde i były mąż piosenkarki. Nie mogli oderwać od siebie rąk
Polski serial powrócił po 17 latach. Dla wielu widzów był najlepszy
Polski serial powrócił po 17 latach. Dla wielu widzów był najlepszy
Odeszła z sekty, mając 22 lata. Mówi o religii odpowiedzialnej za "okropne rzeczy"
Odeszła z sekty, mając 22 lata. Mówi o religii odpowiedzialnej za "okropne rzeczy"
"Uwikłani w ludobójstwo". Hollywoodzkie gwiazdy ostro protestują
"Uwikłani w ludobójstwo". Hollywoodzkie gwiazdy ostro protestują
Charlie Sheen o trudnych relacjach z ojcem. "Największa zdrada"
Charlie Sheen o trudnych relacjach z ojcem. "Największa zdrada"
Polacy oglądają na potęgę. Liam Neeson powraca w starym stylu
Polacy oglądają na potęgę. Liam Neeson powraca w starym stylu
Dwayne Johnson szczupły jak nigdy. Zdradza, co się dzieje
Dwayne Johnson szczupły jak nigdy. Zdradza, co się dzieje
Wyciekła scena seksu. "Niemoralne i niekomfortowe"
Wyciekła scena seksu. "Niemoralne i niekomfortowe"
To musi być przebój. Na ten film Netflix wydał ponad 200 mln dolarów
To musi być przebój. Na ten film Netflix wydał ponad 200 mln dolarów
John Malkovich o romansie z Michelle Pfeiffer. "Nie da się tego cofnąć"
John Malkovich o romansie z Michelle Pfeiffer. "Nie da się tego cofnąć"
Założyli podsłuch w konfesjonale. To może być polski hit jesieni
Założyli podsłuch w konfesjonale. To może być polski hit jesieni
Wściekły jak osa. Wystarczył jeden dzwonek telefonu
Wściekły jak osa. Wystarczył jeden dzwonek telefonu