Trwa ładowanie...
d4ncsxb

Kino Orange nominowane do nagrody Dobry Wzór 2013

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Kino Orange nominowane do nagrody Dobry Wzór 2013
(Orange)
d4ncsxb

Kino Orange, największe objazdowe kino w Polsce, zostało nominowane, przez ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, do nagrody Dobry Wzór 2013, jako jedna z 200. najlepiej zaprojektowanych usług w Polsce.

Tegoroczna, 20. jubileuszowa edycja konkursu, odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Konkurs Dobry Wzór, na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi na polskim rynku, istnieje od 1993 roku, do dzisiaj tytułem laureata nagrody Dobry Wzór nagrodzono 464 produkty i tylko 3 usługi. Uroczyste ogłoszenie wyników odbędzie się 24 października br.

w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasz projekt został zauważony przez instytucję, która jest spoza branży filmowej. - mówi Paweł Adamski Prezes Outdoor Cinema, pomysłodawca i organizator objazdowego Kina Orange. - To kolejny dowód, że nasz projekt kina objazdowego spełnia ogromną rolę społeczno-kulturalną i jest bardzo potrzebny w miejscowościach, które na co dzień pozbawione są bezpośredniego dostępu do nowości kinowych. W siedmiu miejscowościach, frekwencja na naszych projekcjach okazała się tak wysoka, że władze miasta zdecydowały się na otwarcie kin stacjonarnych. Tak się stało m.in.: w Drawsku Pomorskim, Pyrzycach czy Włoszczowej. Można więc powiedzieć, że nasze objazdowe kino, należące do Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych, pełni funkcję misyjną, a dzięki sponsorowi, firmie Orange, możemy funkcjonować jak normalne kino. Wyświetlamy filmy od rana do wieczora, codziennie, tyle że w różnych miejscowościach, dostarczając ich mieszkańcom rozrywkę w nowoczesnej
technologii. Mamy w ofercie repertuarowej filmy premierowe, a Kino Orange stało się naturalnym uzupełnieniem tradycyjnej dystrybucji filmowej.

Przez 3 lata funkcjonowania, Kino Orange odwiedziło ponad 150 miejscowości, w których wyświetliło ponad 70 tytułów filmowych. Odbyło się ponad 1500 projekcji, w których uczestniczyło ponad 130 tys. widzów. Przez ten czas ekipa Kina Orange spędziła w trasie łącznie 700 dni i przejechała ponad 80 tysięcy km. Od sezonu 2012/2013 Kino Orange spełnia ogólnoświatowe standardy kina cyfrowego, a także wyświetla filmy w nowoczesnej technologii 3D. Projekcje filmów "Hobbit: Niezwykła podróż" czy animowanej "Zambezii" to dla wielu widzów Kina Orange pierwsze w życiu spotkanie z filmem trójwymiarowym. Największymi hitami Kina Orange okazały się tytuły "Czarny czwartek. Janek Wiśniewski padł" oraz "Drogówka". Film Wojciecha Smarzowskiego był wyświetlany aż przez 3 miesiące, a w wielu miastach organizowane były dodatkowe seanse. Polskie produkcje cieszą się wyjątkowym powodzeniem wśród mieszkańców miejscowości odwiedzanych przez Kino Orange. W tym sezonie poza "Drogówką" wysoką frekwencją cieszyły się takie produkcje jak:
"Sęp", "Mój rower", "Układ zamknięty" oraz prawdziwa historia podmienionych w szpitalu bliźniaczek - "Oszukane" - najchętniej oglądany film w majowej, ostatniej przed wakacjami, trasie Kina Orange. Dużą widownię zebrała również oscarowa produkcja "Jak zostać królem" z Colinem Firthem w roli głównej oraz animacja dla dzieci "Dino Mama" 3D.

Po wakacjach Kino Orange powróci z równie wspaniałym repertuarem - nowym sezonie 2013/2014 planuje wyświetlać m.in.: takie filmy jak: "Wałęsa" Andrzeja Wajdy, "Pod Mocnym Aniołem" Wojciecha Smarzowskiego, "AmbaSSada" Juliusza Machulskiego ale także dla najmłodszych animację "Smerfy, a na projekcjach 3D drugą część "Hobbita".

d4ncsxb

Kino Orange to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin.

Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie 1.

Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina 30 minut przed seansem.

Patronami medialnymi są: TVP Info, miesięcznik KINO, serwis filmowy STOPKLATKA.PL, portal WP.pl

d4ncsxb

Podziel się opinią

Share

d4ncsxb

d4ncsxb