Trwa ładowanie...
d3zlsfg

Kino Orange nominowane do nagrody Dobry Wzór 2013

Share
Kino Orange nominowane do nagrody Dobry Wzór 2013
Źródło: Orange
d3zlsfg

Kino Orange, największe objazdowe kino w Polsce, zostało nominowane, przez ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, do nagrody Dobry Wzór 2013, jako jedna z 200. najlepiej zaprojektowanych usług w Polsce.

Tegoroczna, 20. jubileuszowa edycja konkursu, odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Gospodarki oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Konkurs Dobry Wzór, na najlepiej zaprojektowane produkty i usługi na polskim rynku, istnieje od 1993 roku, do dzisiaj tytułem laureata nagrody Dobry Wzór nagrodzono 464 produkty i tylko 3 usługi. Uroczyste ogłoszenie wyników odbędzie się 24 października br.

w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasz projekt został zauważony przez instytucję, która jest spoza branży filmowej. - mówi Paweł Adamski Prezes Outdoor Cinema, pomysłodawca i organizator objazdowego Kina Orange. - To kolejny dowód, że nasz projekt kina objazdowego spełnia ogromną rolę społeczno-kulturalną i jest bardzo potrzebny w miejscowościach, które na co dzień pozbawione są bezpośredniego dostępu do nowości kinowych. W siedmiu miejscowościach, frekwencja na naszych projekcjach okazała się tak wysoka, że władze miasta zdecydowały się na otwarcie kin stacjonarnych. Tak się stało m.in.: w Drawsku Pomorskim, Pyrzycach czy Włoszczowej. Można więc powiedzieć, że nasze objazdowe kino, należące do Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych, pełni funkcję misyjną, a dzięki sponsorowi, firmie Orange, możemy funkcjonować jak normalne kino. Wyświetlamy filmy od rana do wieczora, codziennie, tyle że w różnych miejscowościach, dostarczając ich mieszkańcom rozrywkę w nowoczesnej
technologii. Mamy w ofercie repertuarowej filmy premierowe, a Kino Orange stało się naturalnym uzupełnieniem tradycyjnej dystrybucji filmowej.

d3zlsfg

Przez 3 lata funkcjonowania, Kino Orange odwiedziło ponad 150 miejscowości, w których wyświetliło ponad 70 tytułów filmowych. Odbyło się ponad 1500 projekcji, w których uczestniczyło ponad 130 tys. widzów. Przez ten czas ekipa Kina Orange spędziła w trasie łącznie 700 dni i przejechała ponad 80 tysięcy km. Od sezonu 2012/2013 Kino Orange spełnia ogólnoświatowe standardy kina cyfrowego, a także wyświetla filmy w nowoczesnej technologii 3D. Projekcje filmów "Hobbit: Niezwykła podróż" czy animowanej "Zambezii" to dla wielu widzów Kina Orange pierwsze w życiu spotkanie z filmem trójwymiarowym. Największymi hitami Kina Orange okazały się tytuły "Czarny czwartek. Janek Wiśniewski padł" oraz "Drogówka". Film Wojciecha Smarzowskiego był wyświetlany aż przez 3 miesiące, a w wielu miastach organizowane były dodatkowe seanse. Polskie produkcje cieszą się wyjątkowym powodzeniem wśród mieszkańców miejscowości odwiedzanych przez Kino Orange. W tym sezonie poza "Drogówką" wysoką frekwencją cieszyły się takie produkcje jak:
"Sęp", "Mój rower", "Układ zamknięty" oraz prawdziwa historia podmienionych w szpitalu bliźniaczek - "Oszukane" - najchętniej oglądany film w majowej, ostatniej przed wakacjami, trasie Kina Orange. Dużą widownię zebrała również oscarowa produkcja "Jak zostać królem" z Colinem Firthem w roli głównej oraz animacja dla dzieci "Dino Mama" 3D.

Po wakacjach Kino Orange powróci z równie wspaniałym repertuarem - nowym sezonie 2013/2014 planuje wyświetlać m.in.: takie filmy jak: "Wałęsa" Andrzeja Wajdy, "Pod Mocnym Aniołem" Wojciecha Smarzowskiego, "AmbaSSada" Juliusza Machulskiego ale także dla najmłodszych animację "Smerfy, a na projekcjach 3D drugą część "Hobbita".

Kino Orange to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin.

Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie 1.

Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina 30 minut przed seansem.

Patronami medialnymi są: TVP Info, miesięcznik KINO, serwis filmowy STOPKLATKA.PL, portal WP.pl

d3zlsfg

Podziel się opinią

Share
d3zlsfg
d3zlsfg