Monica Bellucci reklamuje polską wodę

Monica Bellucci reklamuje polską wodę
Źródło zdjęć: © Best Film

17.09.2012 | aktual.: 22.03.2017 09:34

Jedna z najpiękniejszych kobiet świata przez najbliższe dwa lata będzie reklamować polską wodę mineralną.

Jedna z najpiękniejszych kobiet świata - Monica Bellucci - przez najbliższe dwa lata będzie reklamować polską wodę mineralną.

Tym marketingowym sukcesem pochwaliła się w mediach Spółka Polskie Zdroje z Nałęczowa oraz opowiedziała o szczegółach zawarcia kontraktu z urodziwą aktorką.

Obecnie Bellucci przebywa na planie polskiej reklamy i pomimo panujących upałów, jak zwykle prezentuje się znakomicie.

Przypomnimy, że to nie pierwsza propozycja z Polski, którą jest zainteresowana gwiazda. Kilka miesięcy temu aktorka miała zagrać epizodyczną rolę w najnowszym filmie Andrzeja Wajdy, „Wałęsa”. Niestety, po niespodziewanych perturbacjach ze strony producentów, ostatecznie nie doszło do zawarcia umowy z gwiazdą.

Bellucci jednak nie czuje do Polaków urazy. Wręcz przeciwnie, po zaledwie kilku miesiącach od wspomnianej afery, aktorka zgodziła się reklamować nasz produkt.

* Zdjęcia do spotu właśnie się rozpoczęły >>>*

1 / 5

Polska woda jest najlepsza

Obraz
© EastNews

Zjawiskowa aktorka, znana z takich kinowych hitów jak „Malena”, "Nieodwracalne”, lub choćby „Asterix i Obelix: Misja Kleopatra” wielokrotnie była twarzą znanych prestiżowych marek.

Bellucci w trakcie swojej kariery reklamowała m.in. firmę Cartier, Dior czy Oriflame.

Ta zaskakująca informacja została potwierdzona na oficjalnej stronie firmy Polskie Zdroje.

2 / 5

Gwiazda na planie

Obraz
© EastNews

Zdjęcia do reklamówki kręcone są w Portofino, we Włoszech.

Efekt pracy polskiej ekipy z piękną Włoszką na czele będziemy mogli podziwiać dopiero wiosną 2013 roku.

Podobno aktorka długo się zastanawiała czy zagrać w polskiej reklamie.

- Monica Bellucci musiała zapoznać się z produktem, ale kiedy już to zrobiła nie miała wątpliwości, że chce podjąć współpracę - mówi Katarzyna Pióro z biura PR marki Cisowianka w rozmowie z "Dziennikiem Wschodnim".

3 / 5

Negocjacje nie były trudne

Obraz
© EastNews

- Monika Bellucci to nie tylko światowej sławy aktorka, ale także ikona stylu, dobrego smaku i co ważne kobieta spełniona w życiu prywatnym: szczęśliwa żona i matka. Te wartości są bliskie naszej marce – wyjaśnia „Rzeczpospolitej” Katarzyna Pióro. Dodaje, że negocjacje nie były trudne.

Spodziewają się również, że zaangażowanie Bellucci pozwoli im budować wizerunek marki także poza granicami kraju.

4 / 5

Zastępstwo Makłowicza

Obraz
© SPI

Spółka Polskie Zdroje z Nałęczowa, produkująca Cisowiankę, nie ujawniła na jaką kwotę opiewa kontrakt z Bellucci.

Wcześniej Cisowianka angażowała do promocji wody Edytę Górniak i znanego z programów kulinarnych Roberta Makłowicza. Teraz pałeczkę po lubianym przez Polaków kucharzu przejęła zagraniczna gwiazda.

5 / 5

Dobre, bo Polskie!

Obraz
© Monolith Films

*Monica Bellucci to kolejna sławna osoba, która dołączyła do grona gwiazd promujących polski produkt*.

Przypomnijmy, że kilka lat temu w reklamie wody Arctic wystąpiła modelka Cindy Crawford, która jako jedna z pierwszych zgodziła się zostać twarzą polskiej marki.

Przez kolejne lata w rodzimych spotach wystąpili również: *, *Sophia Loren lub choćby Danny DeVito.

Jak widać, światowe gwiazdy z uśmiechem na ustach i pokaźnym czekiem w kieszeni popierają nasze narodowe hasło promocyjne: „Dobre, bo polskie!”.
(kk/mn/tp)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (79)