Oscarowy "Hurt Locker" na iplex.pl

Ponad 1 mln 400 tys. unikalnych użytkowników - tyle według badania gemiusTraffic zarejestrował iplex.pl w pierwszym kwartale od startu projektu w nowej formule. Wynik ten uzyskano dzięki zaoferowaniu użytkownikom wszystkich filmów znajdujących się w ofercie iplex.pl za darmo.

Obraz
Źródło zdjęć: © Kino Świat

Bezpłatna forma legalnego udostępniania kontentu w sieci zrewolucjonizowała polski rynek dystrybucji filmów.

W pierwszych trzech miesiącach od startu projektu w nowej odsłonie iplex.pl odwiedziło ponad 1 milion 400 tys. unikalnych użytkowników – wynika z badania gemiusTraffic. Sukces iplex.pl zawdzięcza decyzji o uruchomieniu 4 lutego br. darmowego korzystania ze wszystkich materiałów znajdujących się w jego ofercie. Zmiana modelu funcjonowania była przełomem w rozwoju serwisu.

Całkowita liczba wyświetleń materiałów wideo wyniosła 10 383 920, zaś łączny czas spędzony podczas oglądania materiałów na iplex.pl to 144 lata i 360 dni a średni czas spędzony na oglądaniu filmów w kwietniu to 1 h 45 min. Równie imponująco wyglądają statystyki ruchu na witrynie: 1,4 mln UU, 27536675odsłon, 3521841wizyt na stronie. Wszystkie dane dotyczą okresu od początku uruchomienia konta, czyli od 4 lutego do 3 maja 2010 r.

Biznesowy model funkcjonowania serwisu oparty jest o przychody z reklam. Każdemu użytkownikowi, który chce zobaczyć dowolny materiał, wyświetlana jest reklama video emitowana bezpośrednio przed filmem. Widz jest zobligowany do uważnego obejrzenia reklamy, gdyż nie można jej przewinąć, a dodatkowo - po każdym spocie - należy odpowiedzieć na zadane na planszy pytanie. Dzięki temu reklamodawca ma pewność, że jego spot został obejrzany.

Od dzisiaj reklamodawcy mają ułatwione dotarcie do widzów ze swojej grupy docelowej. Planując kampanię, mogą wykupić tematyczne pakiety reklamowe – dzięki temu spoty pojawią się przed emisją filmów z danej kategorii – np. przed kinem dla kobiet, mężczyzn lub przed bajkami. Nie będzie też problemu z precyzyjnym dotarciem do miłośników popularnych filmów – reklamy będą mogły pojawić się np. przed 20 najchętniej oglądanymi pozycjami.

W najbliższych tygodniach br. iplex.pl zaprezentuje szereg znanych filmów – w tym nagrodzony tegorocznym Oscarem "The Hurt Locker – w pułapce wojny".

Do niedzieli - 16 maja - użytkownicy iplex.pl mogą też uczestniczyć w kolejnej internetowej edycji Filmowego Festiwalu Planete Doc Review.

Wybrane dla Ciebie
Była żona Kevina Costnera wychodzi za mąż. Dopiero co się rozwodziła
Była żona Kevina Costnera wychodzi za mąż. Dopiero co się rozwodziła
Mocne zakończenie. Od szamba do betonu w polskim serialu o sprawach ostatecznych
Mocne zakończenie. Od szamba do betonu w polskim serialu o sprawach ostatecznych
"Idź do diabła". Hollywoodzki gwiazdor nie przebierał w słowach
"Idź do diabła". Hollywoodzki gwiazdor nie przebierał w słowach
Ponad 350 tys. widzów w Polsce. Przebój już do obejrzenia w domu
Ponad 350 tys. widzów w Polsce. Przebój już do obejrzenia w domu
Cisza na sali. Na to, co pokazał Netflix, nie mogło być innej reakcji
Cisza na sali. Na to, co pokazał Netflix, nie mogło być innej reakcji
"Gniew ludu". 7 milionów osób. Protesty w całych Stanach Zjednoczonych
"Gniew ludu". 7 milionów osób. Protesty w całych Stanach Zjednoczonych
Dzieci Hackmana niewspomniane w testamencie. Majątek gwiazdora idzie pod młotek
Dzieci Hackmana niewspomniane w testamencie. Majątek gwiazdora idzie pod młotek
Podbija Polskę i świat. "Przerażający i nieprzewidywalny"
Podbija Polskę i świat. "Przerażający i nieprzewidywalny"
Gwiazdor "Stranger Things" był ciągle pytany o orientację. Miał 12 lat
Gwiazdor "Stranger Things" był ciągle pytany o orientację. Miał 12 lat
Po 50 latach zorientował się, że popełnił błąd. Internet nie zostawia na Pacino suchej nitki
Po 50 latach zorientował się, że popełnił błąd. Internet nie zostawia na Pacino suchej nitki
Oto nowy Rocky. Jest o ponad 50 lat młodszy od Stallone'a
Oto nowy Rocky. Jest o ponad 50 lat młodszy od Stallone'a
"Fantastyczny". Nowa wersja hitu z lat 80. W PRL kultowy film wideo
"Fantastyczny". Nowa wersja hitu z lat 80. W PRL kultowy film wideo