Trwa ładowanie...

Oscarowy "Hurt Locker" na iplex.pl

Ponad 1 mln 400 tys. unikalnych użytkowników - tyle według badania gemiusTraffic zarejestrował iplex.pl w pierwszym kwartale od startu projektu w nowej formule. Wynik ten uzyskano dzięki zaoferowaniu użytkownikom wszystkich filmów znajdujących się w ofercie iplex.pl za darmo.

Oscarowy "Hurt Locker" na iplex.plŹródło: Kino Świat
d1a0h2m
d1a0h2m

Bezpłatna forma legalnego udostępniania kontentu w sieci zrewolucjonizowała polski rynek dystrybucji filmów.

W pierwszych trzech miesiącach od startu projektu w nowej odsłonie iplex.pl odwiedziło ponad 1 milion 400 tys. unikalnych użytkowników – wynika z badania gemiusTraffic. Sukces iplex.pl zawdzięcza decyzji o uruchomieniu 4 lutego br. darmowego korzystania ze wszystkich materiałów znajdujących się w jego ofercie. Zmiana modelu funcjonowania była przełomem w rozwoju serwisu.

Całkowita liczba wyświetleń materiałów wideo wyniosła 10 383 920, zaś łączny czas spędzony podczas oglądania materiałów na iplex.pl to 144 lata i 360 dni a średni czas spędzony na oglądaniu filmów w kwietniu to 1 h 45 min. Równie imponująco wyglądają statystyki ruchu na witrynie: 1,4 mln UU, 27536675odsłon, 3521841wizyt na stronie. Wszystkie dane dotyczą okresu od początku uruchomienia konta, czyli od 4 lutego do 3 maja 2010 r.

Biznesowy model funkcjonowania serwisu oparty jest o przychody z reklam. Każdemu użytkownikowi, który chce zobaczyć dowolny materiał, wyświetlana jest reklama video emitowana bezpośrednio przed filmem. Widz jest zobligowany do uważnego obejrzenia reklamy, gdyż nie można jej przewinąć, a dodatkowo - po każdym spocie - należy odpowiedzieć na zadane na planszy pytanie. Dzięki temu reklamodawca ma pewność, że jego spot został obejrzany.

d1a0h2m

Od dzisiaj reklamodawcy mają ułatwione dotarcie do widzów ze swojej grupy docelowej. Planując kampanię, mogą wykupić tematyczne pakiety reklamowe – dzięki temu spoty pojawią się przed emisją filmów z danej kategorii – np. przed kinem dla kobiet, mężczyzn lub przed bajkami. Nie będzie też problemu z precyzyjnym dotarciem do miłośników popularnych filmów – reklamy będą mogły pojawić się np. przed 20 najchętniej oglądanymi pozycjami.

W najbliższych tygodniach br. iplex.pl zaprezentuje szereg znanych filmów – w tym nagrodzony tegorocznym Oscarem "The Hurt Locker – w pułapce wojny".

Do niedzieli - 16 maja - użytkownicy iplex.pl mogą też uczestniczyć w kolejnej internetowej edycji Filmowego Festiwalu Planete Doc Review.

d1a0h2m
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1a0h2m