Koszmarne pierwsze recenzje. Nadchodzi klapa za 130 mln dolarów

W tym roku świąteczny sezon w kinach ma już kilku bohaterów, ale zgodnie z tradycją musi się też pojawić antybohater. Stanie się nim zapewne film "Kraven Łowca". Ekranizacja komiksu zbiera koszmarne recenzje, a jej przygoda w kinach zakończy się najprawdopodobniej finansową klęską.

"Kraven Łowca"
"Kraven Łowca"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Czasami bywa tak, że złe opinie o filmie pojawiają się w mediach na długo przez pierwszymi oficjalnymi pokazami filmu. Tak właśnie było w przypadku produkcji "Kraven Łowca". Ekranizacja komiksu od miesięcy zapowiadana jest jako słaby film, finansowa klapa i wszystko wskazuje na to, że tak też się stanie.

"Oczekiwania wobec tego filmu są tak niskie, że jego jedynym celem było bycie lepszym od ‘Madame Web’, czyli najniższego poziomu uniwersum Spider-Mana, składającego się głównie z okropnych filmów. Można zatem z przytłumionym entuzjazmem ogłosić, że misja została w zasadzie wykonana. To oczywiście wcale nie oznacza, że "Kraven Łowca" jest dobrym filmem" – czytamy w "Movieweb".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

KRAVEN THE HUNTER - Opening 8 Minutes

Na portalu Rotten Tomatoes na razie możemy zapoznać się z ponad 50 recenzji "Kravena Łowcy". Zaledwie 15 proc. z nich jest pozytywna. A nawet te, które bronią filmu też wytykają mu wiele niedoskonałości. "Są sceny, których twórcy nie muszą się wstydzić. Podsycają jednak one przekonanie, że gdzieś pod tym całym bałaganem czai się dużo lepszy film" – napisał "Observer".

"Nachodzi katastrofa za 130 mln dolarów. W pełni zasłużona. Film reprezentuje wszystko, co najgorsze w najnowszych ekranizacjach komiksów. Schematyczny scenariusz, dialogi jakby napisane przez ułomne AI, dziury w fabule, cienkie postaci i ledwie przeciętne efekty specjalne" - podsumowuje recenzent.

"Kraven Łowca" pojawi się w polskich i amerykańskich kinach w najbliższy piątek (13 grudnia 2024 roku). Jego tytułowym bohaterem jest urodzony w Rosji, ale wychowany i mieszkający w Afryce, Sergei Kravenoff. Stał się nadczłowiekiem po wypiciu eliksiru szamana, który zapewniał mu zwiększoną siłę, szybkość, zwinność, refleks, wytrzymałość. Nabyta moc pozwala "powalić szarżującego byka, słonia, walczyć jak lew, szarżować jak nosorożec, skakać jak pantera i biegać tak szybko jak gepard".

W najnowszym odcinku podcastu "Clickbait" opowiadamy o nowości Prime Video, czyli "Gąsce", sprawdzamy, jak prezentuje się "Diuna: Proroctwo" i zachwalamy "Matki Pingwinów". Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Źródło artykułu:WP Film
Spider-Man UniwersumrecenzjeRotten Tomatoes

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (6)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.