Trwa 艂adowanie...
17-05-2006 14:00

Reklamy piwa po 23.00

Reklamy piwa po 23.00
d1ksj6w
d1ksj6w

Reklamy piwa maj膮 by膰 dozwolone dopiero po godzinie 23.00. Nie zobaczymy ich te偶 w kinach.

Takie rozwi膮zania ma zawiera膰 przygotowany przez Ministerstwo Zdrowia projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trze藕wo艣ci, do kt贸rego dotar艂 "Dziennik".

Ministerstwo uzasadnia, 偶e chce chroni膰 nastolatk贸w przed szkodliwym wp艂ywem piwa. Powo艂uje si臋 na badania ameryka艅skich naukowc贸w, z kt贸rych wynika, 偶e istnieje 艣cis艂y zwi膮zek mi臋dzy d艂ugo艣ci膮 reklam i por膮 ich emisji, a ilo艣ci膮 alkoholu wypijanego przez m艂odzie偶.

"Dziennik" pisze, 偶e ustawa uderzy przede wszystkim w stacje telewizyjne. Browary z kolei ju偶 zapowiadaj膮, 偶e b臋d膮 rozmawia膰 na ten temat z Ministerstwem Zdrowia.

d1ksj6w
Oce艅 jako艣膰 naszego artyku艂u:
Twoja opinia pozwala nam tworzy膰 lepsze tre艣ci.

Komentarze

Trwa 艂adowanie
.
.
.
d1ksj6w

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie tre艣ci dost臋pnych w niniejszym serwisie - bez wzgl臋du na ich charakter i spos贸b wyra偶enia (w szczeg贸lno艣ci lecz nie wy艂膮cznie: s艂owne, s艂owno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz form臋 (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Sp贸艂ka Akcyjna z siedzib膮 w Warszawie, b臋d膮cej w艂a艣cicielem niniejszego serwisu, bez wzgl臋du na spos贸b ich eksploracji i wykorzystan膮 metod臋 (manualn膮 lub zautomatyzowan膮 technik臋, w tym z u偶yciem program贸w uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powy偶sze zastrze偶enie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu u艂atwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunk贸w umownych lub dozwolonego u偶ytku okre艣lonego przez w艂a艣ciwe przepisy prawa.Szczeg贸艂owa tre艣膰 dotycz膮ca niniejszego zastrze偶enia znajduje si臋tutaj