Wejdź w świat ''Power Rangers''. Twórcy filmu przygotowali prawdziwą gratkę dla fanów
Trudno sobie wyobrazić film lepiej dopasowany do nowych technologii niż „Power Rangers”. Do tego samego wniosku doszło studio Lionsgate, które przygotowało wiele technofilskich atrakcji w związku z nadchodzącą premierą filmu.
Oto kilka z nich:
Live Virtual Reality Q&A
Power Rangers we współpracy z Youtube tworzy dla swoich fanów pierwsze w historii wydarzenie w wirtualnej rzeczywistości Youtube Space LA. Grupa wybranych fanów będzie mogła wejść do świata filmu i zadać pytania Rangerom (zdalnie - za sprawą HTC Vive i Oculus Rift). Poza wąskim gronem zaproszonych, całość będzie można oglądać na żywo na Youtube pod linkiem powerrange.rs/vrfanyoutube, 9 marca o godzinie 22.30 (link będzie aktywny od godziny 22.00).
Power Rangers Mobile App
8 marca w App store i Google Play store pojawi się nowa aplikacja, dzięki której użytkownicy telefonów z Androidem i iOS będą mogli wcielić się w bohaterów filmu. Kto zainstaluje ją na swoim telefonie, będzie mieć dostęp do następujących funkcji:
Zords Awaken VR - posiadacze okularów Google Cardboard poznają Zordona, Alpha 5 oraz pełnowymiarowe Zordy, których kokpity będą mogli zwiedzić za sprawą technologii Virtual Reality.
Power Rangers AR (Augumented Reality).
Zbieraj kolory, dzięki którym będziesz mógł stworzyć swój unikalny strój Rangera i umieścić go w nagrywanych przez Ciebie filmach i zdjęciach.
Zobacz trójwymiarowe Zordy i umieść je gdzie tylko chcesz.
Dla dzieci – wydrukuj zestawy do kolorowania z aplikacji lub strony filmu. Kiedy pomalujesz wszystkich Rangerów zeskanuj obrazki swoim telefonem aby twoje dzieło ożyło w 3D.
Maska Zordona – Zmapuj swoją twarz na ścianie Zordona, a następnie prześlij wiadomość video do swoich znajomych.
Mapa Twitter Heat Emoji
Strona powerrange.rs/emojimap pozwala śledzić popularność twitterowych hashtagów reprezentujących Rangerów z podziałem na kraje (#RedRanger, #PinkRanger, #BlackRanger, #YellowRanger, #BlueRanger). Za każdy tweet z hashtagiem producent filmu przekaże pieniądze na „The Thirst Project”, organizacje dostarczającą wodę pitną do najbiedniejszych rejonów na świecie.