Trwa ładowanie...
11-02-2008 10:37

Spada widownia TVP Info i TVN 24

Spada widownia TVP Info i TVN 24Źródło: Jupiter
d232q82
d232q82

W styczniu br. w porównaniu do stycznia ub. r. spadła oglądalność i udziały TVP Info. Minimalnie mniej widzów miała także TVN 24, choć jej udziały poszły do góry. Spośród mniejszych kanałów w stosunku miesięcznym zyskuje Superstacja, a widownia TV Biznes w praktyce jest stała- podaje serwis Wirtualnemedia.pl.

W zeszłym miesiącu średnia oglądalność kanału TVP Info wyniosła 290 tys. osób, a udziały tej stacji ukształtowały się na poziomie 4,40 proc. i były niższe niż w styczniu zeszłego roku, ale wyższe niż w grudniu 2007 r. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Z kolei TVN 24 oglądało w zeszłym miesiącu 179 tys. widzów. Udziały kanału, wynoszące 2,71 proc., były wyższe zarówno od tych osiągniętych w styczniu, jak i grudniu 2007 roku.

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w styczniu br. znalazły się "Telekurier" i "Serwis informacyjny", w TVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i "Wydanie specjalne" związane z wypadkiem samolotu CASA, zaś w Superstacji najwięcej widzów przyciągnęły: "Dziennik" i "W Punkt".

d232q82
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d232q82