Trik producentów
Na początku lat 90. Jennifer Aniston łapała w telewizji każdą rolę, która się jej nawinęła. Kiedy trafiła na plan "Przyjaciół", realizowanych przez NBC, miała już za sobą sześć odcinków "Muddling Trough" nakręconych dla CBS. Serial miał być kontynuowany i zyskać pełny sezon, jeśli oglądalność pierwszej części serii byłaby zadowalająca.
Jak pisze Saul Austerlitz w "Generation Friends", producenci "Przyjaciół" postanowili "zabić konkurencję" i zachować Aniston dla siebie na wyłączność. 9 lipca 1994 r. w CBS wystartował "Muddlin Trough" z cotygodniową emisją w soboty, a w tym samym czasie antenowym NBC wypuszczała filmy na podstawie bestsellerowych romansów Danielle Steel. To był strzał w dziesiątkę. Serial CBS szybko dokonał żywota, a "Przyjaciele" stali się hitem.
W dwóch ostatnich sezonach "Friendsów" Jennifer Aniston zarabiała za każdy odcinek milion dol. Przez serial przewinęło się wiele hollywoodzkich gwiazd. Jedną z nich był ówczesny mąż aktorki Brad Pitt w roli założyciela słynnego klubu towarzyskiego "Nienawidzę Rachel Green".