Sarah Deakins
Miejsce urodzenia: | Kenosha, Wisconsin, Stany Zjednoczone |
Filmografia: | Niebezpieczny człowiek (2009) (Obrońca) Moich pięć żon (2000) (Gwen Gates) konspiracja.com (2001) (Recepcjonistka DOJ) Świąteczna gorączka (1996) (Mama Aurory) Wersja ostateczna (2004) (Eliza Monroe) Człowiek widmo II (2006) (Lisa Martinez) Dr Dolittle: W pogoni za błahostkami (2009) (Weterynarz) Więzy krwi () (Marlisse Lafoy) Gwiezdne Wrota (serial) () (Tanis Reynard) Milczenie / Tystnaden (1963) (1963) (Diana Caffey) Sons of Liberty (1939) (Denise) |
Sarah Deakins – kariera
Sarah Deakins urodziła się w w Kennoshy (stan Wisconsin). Jej rodzice pochodzą z Wielkiej Brytanii. Sarah Deakins pierwszy rok życia spędziła w Chicago, jednak rodzice postanowili przenieść się do Kanady. Sarah Deakins ukończyła program teatralny Uniwesytetu Victorii. Jest zarówno aktorką, jak i scenarzystką. Napisała kilka sztuk teatralnych. Sarah Deakins była również reżyserką docenionego na festiwalach filmu krótkometrażowego „Grecja” (2014) wyprodukowanego przez Brightlight Studio. Sarah Deakins wciąż się rozwija: pisze scenariusze, gra w filmach i serialach.
Sarah Deakins - „Greece”
Sarah Deakins nakręciła film krótkometrażowy „Grecja” (ang. „Greece”), który otrzymał wiele nagród na festiwalach filmów krótkometrażowych. Drama rozgrywa się w deszczowe popołudnie w brytyjskim domu opieki. Pewna kobieta próbuje nawiązać kontakt z matką, która ma objawy katatonii schizofrenicznej.
Sarah Deakins – nagrody za film „Grecja”:
- IndieFest Film Awards 2014 – Award of Excellence dla najlepszego filmu krótkometrażowego; - najlepsza aktorka pierwszoplanowa.
- Best Shorts Awards 2014 – najlepszy film.
- Accolade Global Film Competition 2014 – najlepszy film krótkometrażowy; - najlepszy film wyreżyserowany przez kobietę.
- International Independent Film Awards 2015 – Platynowa Nagroda dla najlepszej reżyserki; - Diamentowa Nagroda dla najlepszej aktorki; - Platynowa Nagroda dla najlepszego filmu krótkometrażowego.
- NY Winter Short Awards 2015 – najlepszy film krótkometrażowy.
Komentarze