5 milionów widzów śledziło grę o milion
Sobotni odcinek "Milionerów", w którym 21-letnia Paulina Kowalczyk miała szansę wygrania miliona złotych obejrzało w TVN-ie prawie 5 mln widzów. Wydanie to miało największą oglądalność spośród wszystkich odcinków nowej edycji.
Udział w rynku wydania z soboty 5 kwietnia br. wyniósł47,63 proc.w grupie widzów 16-49 lat), co dało stacji TVN pozycję zdecydowanego lidera pasma - TVP 1 miała wtedy 18,41 proc. udziału, TVP 2 - 10,91 proc, a Polsat - 9,69 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wysoka widownia "Milionerów" sprawiła także, iż nadawany częściowo w tym samym czasie nowy teleturniej Polsatu "Strzał w dziesiątkę" zanotował gorszy wynik niż przed tygodniem, gdy obejrzało go blisko 2 mln widzów. W minioną sobotę oglądalność programu wyniosła tylko ponad 1 milion.
Średnia oglądalność wszystkich dotychczas nadanych odcinków nowej edycji "Milionerów", która ruszyła 19 stycznia br., wyniosła 3,5 mln widzów, zaś TVN zarobił na reklamach prawie 18 mln złotych.