600 tys. dolarów za "polski tydzień" w telewizji CNN
Międzynarodowa sekcja amerykańskiej telewizji CNN zakończyła nadawanie trwającej przez cały miniony tydzień serii programów z Polski i o Polsce.
Seria audycji pod wspólnym tytułem "Eye on Poland" (Obiektyw na Polskę), będąca kontynuacją cyklu programów o rozmaitych krajach, ukazywała Polskę jako kraj o dynamicznie rozwijającej się gospodarce i odgrywający coraz większą rolę na arenie międzynarodowej, zwłaszcza po wejściu do NATO i Unii Europejskiej.
W ostatnim odcinku telewidzowie z całego świata mogli zapoznać się z opiniami o Polsce mieszkających tam cudzoziemców, zagranicznych studentów na polskich uczelniach, oraz samych Polaków w kraju i na obczyźnie.
"Obiektyw na Polskę" emitowany był równolegle ze spotami telewizyjnymi, promującymi polskie przedsiębiorstwa i kulturę, oraz ukazującymi lokalne atrakcje turystyczne.
Polską stronę spoty promujące Polskę kosztowały 600 tys. dolarów.